Sådan kommer du godt igang med din nye hovedpude!

Sådan vænner du dig til din nye hovedpude

Alt for mange har prøvet at købe en ny hovedpude, sove med den et par nætter, for derefter at give op.

Det er vigtigt når du får en ny hovedpude, at du forbereder dig på en vis tilvænningsperiode.

Kroppen, nakken og hovedet skal ha tid til at finde sig tilrette på din nye hovedpude. For mange er det let at sove godt på den nye hovedpude, men nogle har brug for mere tid. Indstil dig på 2-14 dage.

SÅDAN GØR DU

• 1.tag din nye hovedpude i brug når du går i seng, men hav din gamle ved siden af sengen.
  • 2.Vågner du om natten, eller kan du ikke falde i søvn på den nye, så skift til den gamle.
  • 3.Start hver aften med den nye og tillad dig selv at finde den gamle frem midt nat hvis du har brug for det.
  • 4.Fortvivl ikke, og tænk ikke at det er en fejlinvestering, inden du har prøvet 14 dage på denne måde.

Som sagt kan det kræve tålmodighed at vænne sig til en ny pude. Særligt hvis du har en nakke der driller.

God nat og sov godt

Berit Kloster

Ergoterapeut.

• Nye produkter, tjenester

• hovedpude
  • søvn
  • ondt i nakken

Vestjyllands største specialbutikker med senge i den bedste kvalitet. Hos Søvn & Comfort er service og kvalitet i højsæde. Butikkerne er ejet af Flemming V. Kristensen, der har været i branchen siden 1980, samt Ergoterapeut Berit Kloster.

Søvn & Comfort har et bredt udvalg af senge, lige fra Hästens, Dunlopillo, Wonderland, Tempur, Living Beds til AKVA Waterbeds.

Se udvalget på webshoppen www.sovn-comfort.dk hvor du også kan se et bredt og alsidigt udvalg af tilbehør som lagener, sengelinnede ol. Alle varer på webshoppen sendes fragtfrit i hele landet.

Gratis levering og opsætning i hele Danmark.Søvn og Comfort bringer senge ud i hele Danmark. Transporten foregår med egne biler og vi stiller sengen op - klar til brug og fjerner indpakningen. Dette gælder komplette senge over 10.000,-Vi leverer også til kunder som bor på de øverste etager. Vi har kunder i hele Danmark men også udenfor grænserne i bla. Grønland, Schweiz, Luxenburg, Holland og Dubai.Senge under 10.000,- leveres fragtfrit, men stilles ikke op.

Flemming V. Kristensen

Pressekontakt Indehaver +45 97 42 02 77