Lækre mobiler og god musik i Telia: Anna David spiller til launch party for Nokia N8

Telia er nu klar med Nokias nyeste smartphone, Nokia N8, der er ventet med spænding. Det fejres lørdag den 6. november i Telia-butikken på Strøget i København, hvor sangerinden Anna David kommer forbi og spiller og giver autografer til de fremmødte.

Der er store forventninger til Nokia N8, som er en superlækker smartphone, der kan det hele. Der er især gjort ekstra meget ud af kameraet i den nye Nokia-mobil, som på det punkt ligger klart i front. Med et 12 megapixel kamera og den særlige Carl Zeiss-optik er der basis for rigtig gode oplevelser med billeder for de fotolystne. Dertil kommer, at Nokia N8 giver mulighed for at optage film i HD-kvalitet, der efterfølgende kan redigeres på mobilen og vises på f.eks. storskærm eller pc.

“Vi er utroligt glade for, at Telia som den første leverandør i Danmark kan tilbyde Nokia N8. Det er en helt særlig smartphone, og derfor har vi også valgt at gøre noget særligt ud af lanceringen. Ved vores launch party på Strøget vil der derfor være live-musik af pop-ikonet Anna David, som efterfølgende også vil give autografer,” fortæller Michael Bech, salgsdirektør for privatkunder i Telia.

Telias launch party for Nokia N8 finder sted lørdag den 6. november fra 11-13 i Telia-butikken på Amagertorv (Strøget) i København. Alle er velkomne til at komme forbi og nyde den gode musik og få et kig på den nye Nokia N8.

Læs mere om Nokia N8 på telia.dk/N8

• nokia
  • smartphone
  • strøget