Ny CEO i Call me er udpeget

Hanne Lindblad, salgs- og marketingdirektør i Call me, er i dag blevet udnævnt til ny CEO i Call me. Hun afløser Søren Abildgaard, som den 26. januar tiltrådte som ny CEO i Telia Mobility Services Danmark.

Hanne Lindblad har arbejdet i Call me siden 2008. Hun har sammen med Søren Abildgaard været med til at lave en meget succesfuld turn-around i Call me, som nu har en stærk fighting brand position på mobilmarkedet.

”Hanne Lindblad har en virkelig god forståelse for markedet, brand buildingen og salgskanalerne. Jeg har arbejdet sammen med Hanne i 8 år, heraf de seneste 3 i Call me, hvor vi sammen med resten af teamet skabte flotte resultater og fik positioneret Call me som et stærkt brand. Jeg har derfor fuld tillid til, at Hanne vil være en stærk og kompetent leder af forretningen og fortsat udvikle den,” siger Søren Abildgaard, administrerende direktør i Telia Mobility Services Danmark.

Hanne Lindblad, 45 år, kom til Orange i 2002 og fortsatte i Telia, efter at Orange blev købt. Her har hun været markedschef og ansvarlig for forretningsudvikling og salg, indtil hun i 2008 kom til Call me som salgs- og marketingdirektør. Hanne er cand.negot fra Odense Universitet.

• call me
  • hanne lindblad