Jumbon Clas Ohlson on uudistettu asiakaskokemuksen parantamiseksi – asiakaslähtöisen myymäläverkoston rakentaminen jatkuu

Press release   •   Jun 28, 2019 11:05 EEST

Clas Ohlson on uudistanut kauppakeskus Jumbossa sijaitsevan myymälänsä viimeisimmän myymäläkonseptin mukaiseksi. Remontoidun myymälän avajaisia vietettiin tänään perjantaina 28.6. klo 9 alkaen. Myymälä on myös uudistettu palvelemaan paremmin saman päivän toimituksia pääkaupunkiseutulaisten kotiin.

Jumbon myymälä on uudistettu lattiasta kattoon viimeisimmän myymäläkonseptin mukaiseksi, jotta asiakkailla olisi entistä sujuvampi asioida myymälässä ja löytää etsimänsä helposti. Myymälään on myös rakennettu service bar -niminen palvelutiski, josta asiakkaat voivat esimerkiksi noutaa verkkokaupan tilaukset. Jatkossa service bar tarjoaa asiakkaille lisää arkea helpottavia palveluita ja kokonaisvaltaisia ratkaisuja.

Asiakaslähtöisen myymäläverkoston rakentaminen jatkuu: Seinäjoella Lehtisen myymälä muuttaa Ideaparkiin

Clas Ohlson avaa marraskuussa joulukauppaan uuden kompaktin myymälän Seinäjoen Ideaparkiin. Samalla Seinäjoen keskustassa sijaitseva Lehtisen myymälä suljetaan, ja henkilökunta siirtyy uuteen myymälään, jonka pinta-ala on noin 1000 m².

Clas Ohlsonin operatiivinen päällikkö Marko Röytiö kertoo tarkemmin, mitä asiakaslähtöisen myymäläverkoston rakentaminen tarkoittaa.

–Asiakaskäyttäytyminen on murroksessa, ja meillä Clas Ohlsonilla asiakaslähtöisen myymäläverkoston rakentaminen jatkuu yhteistyössä vuokranantajien kanssa. Muutimme toukokuussa Turussa pienempiin tiloihin Hansakortteliin, ja kesäkuussa avasimme Tampereen Hämeentiellä aikaisempaa kompaktimman myymälän. Samalla tuomme uusiin myymälöihin entistä asiakaslähtöisemmän valikoiman, joka palvelee paikallista asiakaskuntaa.

–Jumbossa emme ole vähentäneet neliöitä. Sen sijaan olemme helpottaneet asiakkaiden matkaa myymälässä ja parantaneet verkkokaupan palveluita. Nyt pääkaupunkiseudun asiakkaat saavat verkkokaupan toimitukset Jumbon myymälästä saman päivän aikana entistä helpommin. Seinäjoella muutamme keskustasta Ideaparkiin hieman pienempiin tiloihin. Lokakuussa avataan myös upouusi myymälä Pasilan Triplaan, Marko Röytiö kertoo.

Clas Ohlson aloitti toimintansa postimyynnillä vuonna 1918 Taalainmaalla Ruotsissa. Nykypäivän Clas Ohlson on vähittäiskauppaketju, jolla on asiakkaita viidessä maassa, yli 5 000 työntekijää ja noin 8 miljardin ruotsin kruunun liikevaihto. Paljon on tapahtunut vuosien varrella, mutta yksi asia on pysynyt samanlaisena alusta asti: Haluamme joka päivä auttaa ja innostaa ihmisiä parantamaan arkeaan tarjoamalla käteviä ja käytännöllisiä ratkaisuja edulliseen hintaan. Suomessa Clas Ohlsonilla on 42 myymälää ja verkkokauppa. Lue lisää meistä ja siitä, kuinka intohimoisesti suhtaudumme elämisen helpottamiseen kaikenlaisissa kodeissa osoitteesta yritys.clasohlson.fi.

Comments (0)

Comment

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's Privacy Policy.