Digital PR Awards -voittajat

Digital PR Awards -voittajat

Tämän vuoden Digital PR Awards voittajat on valittu. Yhdeksän yritystä tai organisaatiota on valittu voittajiksi kansainvälisen tuomariston toimesta, ketkä saavat arvostetut palkinnot. Mukana voittajien joukossa ovat muun muassa Suomen Sydänliitto Ry, Löfbergs ja DB Schenker.

Tämän vuoden viestintäkilpailu Digital PR Awards on päättynyt. Saimme yhteensä yli 130 ehdokasta Ruotsista, Norjasta, Tanskasta, Suomesta ja Saksasta. Mynewsdesk alustan avulla dataan perustuen analysoitiin kertomukset ja sisältö jotka saavuttivat suurimman huomioarvon ja eniten sitoutumista vuonna 2019, ulkopuolinen tuomaristo on valinnut voittajat kuhunkin kategoriaan, jotka saavat arvostetun palkinnon.

Kansainvälinen tuomaristo

Jacob Holst Mouritzen, Strategy Consultant, Holst Mouritzen
Magnus Strømnes Bøe, CEO, RED Performance
Susanne Johansson, PR Director, NORD DDB
Christoph Moss, CEO, Mediamoss Newsroom Consulting
Anna Wemming, Global Head of Content & Professional Services, Mynewsdesk

Yli 130 ehdokasta oli mukana yhdeksässä eri kategoriassa. Seuraavassa kunkin kategorian voittajat ja ehdokkaat.

Voittajat:

Newsroom of the Year
Voittaja: Suomen Sydänliitto Ry

Perustelut: Suomen Sydänliitto on osoittanut vuoden 2019 aikana, että myös voittoa tavoittelematon organisaatio pystyy luovalla PR Strategialla tuottamaan ja jakamaan mielenkiintoisia juttuja Suomessa. Suomen Sydänliitto seuraa aikaansa ja jutuissa on aina mielenkiintoinen sisältö ja kuvat, mitkä herättävät lukijan kiinnostuksen.

Ehdokkaat: OY Ford Ab, L´oreal Finland, Tamro Oyj, Orkla Finland, Cloetta Finland

Digital Storyteller
Voittaja: Löfbergs
Ehdokkaat: Hack for Sweden, Löfbergs, Kivra, Destination Trysil, SJ, Ford Norge

Shooting Star
Voittaja: DB Schenker
Ehdokkaat: A Society, DB Schenker, Vista Gruppe, Swedish Logistic Property AB, Orkla NO, Obsidian Digital

Most Successful Story
Voittaja: Bostads AB Mimer
Ehdokkaat: Bostads AB Mimer, Ford Motor Company, AbbVie Deutschland GmbH & Co KG, UNIT, DollarStore, Discovery Networks Danmark

PR Personality of the Year
Voittaja: Haval van Drumpt, Tre Sverige
Ehdokkaat: Lasse Sandaker-Nielsen, Norwegian, Eva Berglie, Paulig, Haval van Drumpt, Tre Sverige, Daniel Kirchhoff, Scandic Hotels, Sebastian Juengel, Goetheanum, Hans Widell, QTF

Onnittelut kaikille voittajille ja kiitoksia mukana olleille ehdokkaille.

Ensi vuoteen!

Press Officer on Duty

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistökyselyt
Sofia Thorngren

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing Communications

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.