Digital PR Awards voittajat

Digital PR Awards voittajat

Tämän vuoden Digital PR Awards voittajat on valittu. Yhdeksän yritystä tai organisaatiota on valittu voittajiksi kansainvälisen tuomariston toimesta, ketkä saavat arvostetut palkinnot. Mukana voittajien joukossa ovat muun muassa Suomen Sydänliitto Ry, Löfbergs ja DB Schenker.

Tämän vuoden viestintäkilpailu Digital PR Awards on päättynyt. Saimme yhteensä yli 130 ehdokasta Ruotsista, Norjasta, Tanskasta, Suomesta ja Saksasta. Mynewsdesk alustan avulla dataan perustuen analysoitiin kertomukset ja sisältö jotka saavuttivat suurimman huomioarvon ja eniten sitoutumista vuonna 2019, ulkopuolinen tuomaristo on valinnut voittajat kuhunkin kategoriaan, jotka saavat arvostetun palkinnon.

Kansainvälinen tuomaristo

Jacob Holst Mouritzen, Strategy Consultant, Holst Mouritzen
Magnus Strømnes Bøe, CEO, RED Performance
Susanne Johansson, PR Director, NORD DDB
Christoph Moss, CEO, Mediamoss Newsroom Consulting
Anna Wemming, Global Head of Content & Professional Services, Mynewsdesk

Yli 130 ehdokasta oli mukana yhdeksässä eri kategoriassa. Seuraavassa kunkin kategorian voittajat ja ehdokkaat.

Voittajat

Newsroom of the Year

Voittaja: Suomen Sydänliitto Ry
Perustelut: Suomen Sydänliitto on osoittanut vuoden 2019 aikana, että myös voittoa tavoittelematon organisaatio pystyy luovalla PR Strategialla tuottamaan ja jakamaan mielenkiintoisia juttuja Suomessa. Suomen Sydänliitto seuraa aikaansa ja jutuissa on aina mielenkiintoinen sisältö ja kuvat, mitkä herättävät lukijan kiinnostuksen.

Ehdokkaat: OY Ford Ab, L´oreal Finland, Tamro Oyj, Orkla Finland, Cloetta Finland

Digital Storyteller

Voittaja: Löfbergs

Ehdokkaat: Hack for Sweden, Löfbergs, Kivra, Destination Trysil, SJ, Ford Norge

Shooting Star

Voittaja: DB Schenker

Ehdokkaat: A Society, DB Schenker, Vista Gruppe, Swedish Logistic Property AB, Orkla NO, Obsidian Digital

Most Successful Story

Voittaja: Bostads AB Mimer

Ehdokkaat: Bostads AB Mimer, Ford Motor Company, AbbVie Deutschland GmbH & Co KG, UNIT, DollarStore, Discovery Networks Danmark

PR Personality of the Year

Voittaja: Haval van Drumpt, Tre Sverige

Ehdokkaat: Lasse Sandaker-Nielsen, Norwegian, Eva Berglie, Paulig, Haval van Drumpt, Tre Sverige, Daniel Kirchhoff, Scandic Hotels, Sebastian Juengel,Goetheanum, Hans Widell, QTF

Onnittelut kaikille voittajille ja kiitoksia mukana olleille ehdokkaille. Ensi vuoteen!

Mynewsdesk – tehokasta viestintää

Mynewsdesk on maailman johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin julkaisualusta. Uutishuoneratkaisuumme luottaa tällä hetkellä yli 5000 yritystä ja 60 000 viestinnän ammattilaista. Mynewsdesk on säilyttänyt vuodesta 2003 asti asemansa todellisena pioneerina digitaalisen viestinnän alalla. Tarjoamme viestinnän ammattilaisille mahdollisuuden viestiä tehokkaasti uutishuoneratkaisullamme.

Mynewsdeskin omistaa norjalainen NHST. Mynewsdeskin pääkonttori on Tukholmassa, ja muut toimistot Norjassa, Tanskassa, Suomessa, Isossa-Britanniassa, Saksassa ja Singaporessa.

Saadaksesi lisää tietoa Mynewsdeskistä, seuraa meitä:

Slideshare