Mynewsdesk Oy kasvattaa toimintaansa Suomessa

Mynewsdesk Oy kasvattaa toimintaansa Suomessa

Mynewsdesk Oy kasvattaa toimintaansa ja on rekrytoinut kaksi uutta viestintäpalveluiden ammattilaista. Monica Nyman-Korhonen nimitettiin Business Development Manageriksi ja Laura West Executive Sales Consultantiksi. Molemmat ovat aloittaneet tehtävissään helmi-maaliskuun aikana. Mynewsdeskin Suomen-maaorganisaatio aloitti toimintansa 2016 alussa.

Monica Nyman-Korhonen on työskennellyt aiemmin mm. Steeri Oy:ssä, M-Brain Insight Oy:ssä ja Esmerk Oy:ssä. Laura West puolestaan mediaseurannan parissa MTV Oy:llä, Cisionilla ja M-Brainilla.

Rekrytoimme erinomaisia alan ammattilaisia Suomen organisaation ydintiimiin kehittämään nykyistä palveluamme Suomessa. Tämä on tärkeä viesti myös olemassa oleville asiakkaillemme, kertoo Mynewsdeskin maajohtaja Nina Lallukka.

- Resurssihaasteet, kanavien hallinta ja viestinnän nopeatempoisuus asettavat kovia vaatimuksia modernille viestijälle. Mynewsdesk on edelläkävijä viestinnän ja markkinoinnin sisältöjen strategisena jakelualustana. Lähdin todella innostuneena mukaan Mynewsdeskin huipputiimiin rakentamaan Pohjoismaiden markkinajohtajalle vahvaa jalansijaa Suomeen, sanoo Monica Nyman-Korhonen.

- Viestintä ja markkinointi tukevat liiketoimintaa kasvattamalla yrityksen näkyvyyttä ja tunnettuutta verkossa eli juuri siellä, missä asiakkaat ja päättäjät hakevat tietoa. Mynewsdeskin idea yrityksen omasta mediasta ja missio laadukkaiden sisältöjen jakelun ja tavoittavuuden helpottajana on kiinnostava sekä ajankohtainen, sanoo Laura West.

Lisätietoja:

Nina Lallukka

nina.lallukka@mynewsdesk.com

Mynewsdesk – tehokasta viestintää

Mynewsdesk on maailman johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin julkaisualusta. Uutishuoneratkaisuumme luottaa tällä hetkellä yli 5000 yritystä ja 60 000 viestinnän ammattilaista.Mynewsdesk on säilyttänyt vuodesta 2003 asti asemansa todellisena pioneerina digitaalisen viestinnän alalla. Tarjoamme viestinnän ammattilaisille mahdollisuuden viestiä tehokkaasti uutishuoneratkaisullamme.

Mynewsdeskin omistaa norjalainen NHST. Mynewsdeskin pääkonttori on Tukholmassa, ja muut toimistot Norjassa, Tanskassa, Suomessa, Isossa-Britanniassa, Saksassa ja Singaporessa.

Saadaksesi lisää tietoa Mynewsdeskistä, seuraa meitä:

Slideshare

Press Officer on Duty

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistökyselyt
Sofia Thorngren

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing Communications

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.