​Nina Lallukasta Mynewsdesk Oy:n maajohtaja

Lehdistötiedote   •   Tammi 04, 2016 08:00 EET

Pohjoismaiden johtava digitaalisen viestinnän teknologiayhtiö Mynewsdesk on nimittänyt VTM Nina Lallukan Mynewsdesk Oy:n Suomen maajohtajaksi. Hän aloitti tehtävässään 1.1.2016.

Aikaisemmin Lallukka on työskennellyt muun muassa M-Brain Insight Oy:ssä ja Viestintätoimisto Deskissä.

- Tämän päivän viestintäammattilaiset tarvitsevat työssään teknologiaa, jotta he voivat tehokkaasti hyödyntää digitalisoitumisen tuomia mahdollisuuksia. Mynewsdesk onkin vastaus modernin viestijän tarpeisiin, ja olen todella innoissani uudesta tehtävästäni, Lallukka kertoo.

Mynewsdesk vahvistaa läsnäoloaan Suomessa. Maaorganisaatio luo paremmat edellytykset toiminnan kehittämiselle ja asiakkaiden palvelemiselle jatkossa. Mynewsdesk AB:n toimitusjohtaja Mattias Malmström luottaa siihen, että Lallukan johdolla tulee tuloksia.

- Ninan asiantuntemus viestintäalalta tulee tukemaan Mynewsdeskin kasvua. Olemme sitoutuneet Suomeen pitkällä aikavälillä, Malmström sanoo.

Mynewsdesk – tehokasta viestintää

Mynewsdesk on maailman johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin julkaisualusta. Uutishuoneratkaisuumme luottaa tällä hetkellä yli 5000 yritystä ja 60 000 viestinnän ammattilaista. Mynewsdesk on säilyttänyt vuodesta 2003 asti asemansa todellisena pioneerina digitaalisen viestinnän alalla. Tarjoamme viestinnän ammattilaisille mahdollisuuden viestiä tehokkaasti uutishuoneratkaisullamme.

Mynewsdeskin omistaa norjalainen NHST. Mynewsdeskin pääkonttori on Tukholmassa, ja muut toimistot Norjassa, Tanskassa, Suomessa, Isossa-Britanniassa, Saksassa ja Singaporessa.

Saadaksesi lisää tietoa Mynewsdeskistä, seuraa meitä:

Slideshare

Kommentit (2)