Galaxy Watch Active2 – älykkäämpi, tyylikkäämpi ja henkilökohtaisempi

Galaxy Watch Active2 – älykkäämpi, tyylikkäämpi ja henkilökohtaisempi

Samsung Galaxy Watch Active2 on suunniteltu istumaan käyttäjän omaan tyyliin, joten kello on saatavana sekä 40 että 44 millimetrin kokoisena. Materiaalina on ruostumaton teräs ja värivaihtoehtoja on kolme. Samsungin älykellouutuus toimii sekä Android- että iOS-laitteiden kanssa, ja sen käyttö on intuitiivista uuden digitaalisesti kierrettävän kellokehän ansiosta. Laite tunnistaa enemmän liikuntamuotoja kuin koskaan, sen unen- ja stressintunnistustyökalut ovat entistä älykkäämpiä ja lisäksi mukana on sisäänrakennettu juoksuvalmentaja. Kumppanuudet muun muassa Spotifyn ja Under Armourin kanssa tekevät treenaamisesta hauskempaa ja hyvinvoinnin ylläpidosta helpompaa.

Espoo, 5. elokuuta 2019 – Samsung esittelee tänään Galaxy-perheen uusimman älykellon. Galaxy Watch Active2:n intuitiiviset toiminnot ja hiottu muotoilu auttavat kelloa istumaan entistä paremmin käyttäjänsä henkilökohtaiseen tyyliin parantaen näin terveyttä ja hyvinvointia.

– Älykellomarkkinat kasvavat nopeaa vauhtia, ja olemmekin Samsungilla innoissamme mahdollisuudesta rakentaa uusia, kauas tähtääviä tuotteita tässä kategoriassa. Galaxy Watch Active2:ssa olemme paketoineet viimeisimmät innovaatiomme entistä ylellisempiin kuoriin. Uusin kellomme on tyylikäs ja laajasti personoitavissa, ja se sallii asiakkaidemme ottaa hyvinvointinsa omaan hallintaansa, sanoo Mika Engblom, Samsung Suomen mobiililiiketoiminnan johtaja.

Merkityksellistä ja personoitavaa muotoilua jokaiselle käyttäjälle

Galaxy Watch Active2 on suunniteltu sekä tyylikkääksi että personoitavaksi kullekin käyttäjälle. Älykello on saatavana kahdessa kokoluokassa - 44 ja 40 millimetrin halkaisijalla - sekä kolmessa värissä: musta, hopea ja kulta. Uusi hoikka muotoilu, ruostumaton teräs ja lasinen tausta auttavat kelloa sopimaan jokaisen käyttäjän omaan tyyliin. Näyttö peittää suurimman osan laitteen etupaneelista, ja Always-on display -toiminto pitää kellotaulun näkyvissä myös lepotilassa, joten Galaxy Watch Active2 tuntuu ranteessa kuin tavalliselta rannekellolta. Kaikissa myytävissä malleissa on mukana aidosta nahasta tehty ranneke. Ranneke on stardardilevyinen, ja sen voi halutessaan vaihtaa tavalliseen, kellokaupasta hankittuun rannekkeeseen.

Galaxy Watch Active2 tuo mukanaan myös päivityksen pyörivään kellokehään, joka on nyt digitaalinen. Uudistettu kellokehä tekee käytöstä entistä intuitiivisemman ja samalla maksimoi kellotaulun koon. Pyöreää Super AMOLED-näytön kellokehää voi kiertää sekä myötäpäivään että vastapäivään, ja sillä voi luontevasti ohjata monia sovelluksia päivitetyssä One UI -käyttöliittymässä.

Täydellinen treenikumppani terveystavoitteiden saavuttamiseksi

Galaxy Watch Active2 toimii myös tsempparina paremman terveyden ja hyvinvoinnin saavuttamiseksi. Se tarjoaa konkreettisia vinkkejä siitä, kuinka voi tehdä parempia valintoja arjessa ruokavalion, liikunnan, terveyden ja unen suhteen. Älykello tunnistaa yli 39 liikuntamuotoa, joista seitsemän on rekisteröity laitteeseen oletuksena mukaan lukien juoksu, kävely, uinti, soutu, elliptinen cross trainer ja dynaamiset harjoitteet. Uudistetulla juoksuvalmentaja-sovelluksella käyttäjä voi seurata tahtiaan reaaliajassa ja valita seitsemästä erityyppisestä juoksuohjelmasta harjoittelutavoitteiden saavuttamiseksi. Galaxy Watch Active2:n takana on kaksinkertainen määrä terveysantureita, jotka lukevat kehoa paremmin kuin koskaan ennen, joten käyttäjät saavat nopeasti tietoa ja samalla saavat kaiken irti harjoituksistaan.

Käyttäjä voi myös mitata ja saada yleiskuvan stressitasoistaan Samsung Health -terveyssovelluksen kautta. Galaxy Watch Active2:ssa on myös parannetut unen ja stressin seuranta-algoritmit, jotka ohjaavat käyttäjää kohti terveellisempiä nukkumistapoja.

Koe saumaton kytketty elämäntyyli Galaxy-perheen avulla

Galaxy Watch Active2 helpottaa yhteydenpitoa käyttäjän ollessa liikkeessä. Sisäänrakennetun 4G-yhteyden avulla käyttäjät voivat soittaa ja vastaanottaa puheluita tai pysyä ajan tasalla pikaviesti- ja somepäivityksistä ilman puhelinta. Käyttäjä voi vastata viesteihin, twiitata tai jopa katsoa lyhyitä videoleikkeitä suoraan ranteesta. Galaxy Watch Active2 on kätevä apuri etenkin matkustaessa, sillä se tukee reaaliaikaista puheen- ja tekstinkääntämistä yli 16 kielelle. Kellon voi yhdistää Spotify-tiliin musiikin kuuntelua varten.

Galaxy Watch tukee eSIM:iä ja 4G-yhteyksiä. Suomessa toiminnolla on Telia, Elisa ja DNA operaattoreiden tuki. Lisätietoa eSim-ominaisuudesta: https://www.samsung.com/fi/wearables/galaxy-watch/esim

Integroituna osana Galaxy-ekosysteemiä

Kun Galaxy Watch Active2 on paritettu Galaxy-älypuhelimen kanssa, käyttäjä voi käyttää kelloa kameralaukaisimena ja videotallennuksen käynnistämiseen. Etukameran ja takakameran väliltä voi valita, ja kuvia voi esikatsella suoraan rannekellon kautta. Watch Active2 tukee Galaxy-älypuhelinten langatonta virranjakoa, minkä ansiosta matkalle ei tarvitse ottaa mukaan erillistä laturia.

Muihin Samsung-ominaisuuksiin lukeutuvat muun muassa Samsung Health ja SmartThings. Bixby-avustajan voi pyytää käynnistämään treeniohjelman tai vaikkapa kertomaan tuoreimmat säätiedot. Galaxy-perheen mobiilitietoturvasta vastaa Samsung Knox.

Ruostumattomasta teräksestä valmistetun Galaxy Watch Active2:n myynti alkaa syksyllä ja se tulee myyntiin kahdessa kokoluokassa. Värivaihtoehdot ovat hopea, musta ja kulta.

Suositushinnat:

Galaxy Watch Active2 4G ruostumaton teräs 44mm: 499 €

Galaxy Watch Active2 4G ruostumaton teräs 40mm: 479 €

Lisätietoa Galaxy Watch Active2:sta: news.samsung.com/galaxy, www.samsungmobilepress.com.

Samsung Galaxy Watch Active2:n tekniset tiedot:

Tekniset tiedot Galaxy Watch Active2
Värivaihtoehdot Ruostumaton teräs (hopea, musta ja kulta)
Mitat ja paino Ruostumaton teräs – 44 mm-versio: 44 x 44 x 10.9T, 44 gRuostumaton teräs – 40 mm-versio: 40 x 40 x 10.9T, 37 g
Näyttö 44 mm: 1.4” (34 mm) 360 x 360 Super AMOLED, full color Always On Display, Corning® Gorilla® Glass DX+40 mm: 1.2” (30 mm) 360 x 360 Super AMOLED, full color Always On Display, Corning® Gorilla® Glass DX+
Ranneke 44 mm-versio: 20 mm vaihdettava40 mm-versio: 20 mm vaihdettava
Akku 44 mm-versio: 340 mAh 40 mm-versio: 247 mAh
Piirisarja Exynos 9110 Dual core 1.15 GHz
OS Tizen
Muisti ja tallennustila 1.5GB + 4GB
Liitännät 4G, Bluetooth® 5.0, Wi-Fi b/g/n, NFCA-GPS/GLONASS/Galileo/Beidou
Anturit Heart Rate Monitoring (8 Fotodiodia), EKG, kiihtyvyysmittari (mittaa 32 g asti), Gyroskooppi, Barometri, Ambient Light
Lataus WPC-tekniikan langaton lataus
Suojaluokitukset 5ATM + IP68 / MIL-STD-810G
Yhteensopivuus Android: Android 5.0 tai uudempi, 1.5GB RAM tai enemmän,iOS: iPhone 5 tai uudempi, iOS 9.0 tai uudempi

* Kaikki tässä asiakirjassa esitetyt ominaisuudet, palvelut, tekniset tiedot ja muut tuotetiedot, mukaan lukien, mutta ei rajoittuen, tuotteen edut, suunnittelu, hinnoittelu, komponentit, suorituskyky ja saatavuus saattavat muuttua ilman erillistä ilmoitusta. Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515Lisätiedot: Lasse Pulkkinen, OSG Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fiLehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse alalaidasta Uutiset.

Aiheet

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valamo- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/

Samsung Suomi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/