IFA 2019: Samsung juhlistaa huippusuunnittelutyötä 50 vuoden ajalta

IFA 2019: Samsung juhlistaa huippusuunnittelutyötä 50 vuoden ajalta

Samsung esittelee uusia älykkäitä ja kytkettyjä tuotteita, jotka on suunniteltu istumaan moderniin elämäntyyliin.

Espoo 5. syyskuuta 2019 – Samsung Electronics juhlistaa tänään IFA:ssa 50-vuotispäiväänsä. Berliinissä järjestetyssä lehdistötilaisuudessa yhtiö nosti esiin näkemystään innovaatiotyöstä, liitettävyydestä ja tulevaisuudesta.

Samsung paljasti muun muassa aikovansa demokratisoida QLED 8K -teknologiaa esittelemällä täyden valikoiman QLED 8K -televisioita. Lisäksi yhtiö kertoi, että se jatkaa tuotekehitystä kodinkoneiden saralla kustomoitavalla BESPOKE-kylmälaitevalikoimallaan ja että Samsungin 5G-laitteet laajenevat. Nämä uutiset kertovat Samsungin halusta parantaa ja laajentaa uniikkien sekä innovatiivisten tuotteiden ja palvelujen tarjontaa tulevaisuudenkuviin sopivaksi.

– Samsungin ensimmäinen mustavalkotelevisio julkaistiin lähes 50 vuotta sitten. Jo niistä ajoista lähtien olemme esitelleet innovatiivista kuluttajaelektroniikkaa, kodinkoneita ja mobiililaitteita. Samsung tulee jatkamaan tämän perinnön kartuttamista tarjoamalla jatkossakin arkea mullistavia ratkaisuja asiakkaillemme, toteaa Benjamin Braun, Chief Marketing Officer & Vice President, Samsung Europe.

QLED 8K TV nyt saatavilla myös 55-tuumaisena

QLED TV -laitteiden myynti on kasvanut 200 prosenttia vuodessa sitten viime vuonna tapahtuneen QLED 8K TV:n julkaisun. Teknologia on toivotettu vauhdilla tervetulleeksi, ja vuoden 2019 ensimmäisellä puoliskolla onkin myyty yli kaksi miljoonaa laitetta maailmanlaajuisesti. Tuotevalikoiman vahvistamiseksi Samsung lisää 55-tuumaisen QLED 8K -television QLED-valikoimiin 65-, 75-, 82-, ja 98-tuumaisten versioiden rinnalle. 55-tuumainen QLED 8K TV julkaistaan maailmanlaajuisesti syyskuussa 2019.

BESPOKE - kylmälaitesarja moderniin elämäntyyliin

Huonekalun ja kodinkoneen välisen rajan hämärtyessä Samsung jatkaa kustomoitavien kodin ratkaisujen kehittämistä, jotta ne voisivat vastata entistä paremmin kuluttajien tarpeisiin. Samsungin rajoja rikkova BESPOKE-kylmälaitteet saapuvat Eurooppaan osana tätä työtä. BESPOKE on suunniteltu koottavaksi asiakkaan käyttötarpeen mukaan. Laitteet ovat saatavilla useissa kokoluokissa ja 1-4-ovisena. Tämän ansiosta kylmälaitteet sulautuvat helposti eri ympäristöihin ja sopivat kaikenlaisiin elämäntyyleihin.

Galaxy Note10, Galaxy Tab S6 ja Galaxy Watch Active2

TV- ja kodinkoneuutuuksien ohella Samsung on julkaissut valikoiman mobiilituotteita ja puettavia laitteita. Galaxy Note10 ja Note10+ takaavat riittävästi virtaa ja suorituskykyä, jotta käyttäjät voivat tehdä töitä juuri kuten heille sopii ja missä vain, valjastaen samalla luovan puolensa. Uusi S Pen -kynällä varustettu Galaxy Tab S6 taas on maailman ensimmäinen tabletti ultralaajakulmalinssiä hyödyntävällä tuplakameralla ja 10,5-tuumaisella Super AMOLED -näytöllä. Lisäksi Samsung paljastaa, että eSIM:iä hyödyntävän Galaxy Watch Active2:n ennakkomyynti alkaa 6. syyskuuta.

Samsung Town

Samsung on vuodesta 2017 lähtien esitellyt innovatiivista tekniikkaansa Samsung Townissa, jossa vieraat voivat hyödyntää Samsungin koko tuotevalikoimaa ja kokea kytketyn arjen erityislaatuisen mukavuuden. Tänä vuonna Samsung otti uudenlaisen lähestymistavan suunnittelemalla tiloja erilaisille kuluttajatyypeille – niin freelancereille, vaikuttajille kuin vaikkapa tuoreille pareillekin löytyy oma, räätälöity tilansa. Samsung Townissa vierailija pääsee myös kokemaan, miten elämä helpottuu automatisoitujen Samsung Bottien avulla.

Lisätietoja IFA 2019 -messuilla esiteltävistä Samsung-tuotteista on saatavilla Samsung Electronicsin osastolla Berliinin CityCubessa 6.–11. syyskuuta.

Lisätietoja Samsungista ja tuotteistamme läydät osoitteesta: www.samsung.com

Lisätietoa löydät osoitteista
http://www.samsungmobilepress.com, news.samsung.com/galaxy ja www.samsung.com/galaxy.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Lisätiedot: Lasse Pulkkinen, OSG Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse alalaidasta Uutiset.

Aiheet

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valamo- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/

Samsung Suomi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/