Ohita
Samsung esitteli pk-yrityksille suunnitellun MultiXpress 3 -monitoimilaitemalliston

Tiedote -

MultiXpress X3280 color ja K3300 mono -monitoimilaitteet tarjoavat yrityksille soveltuvia ominaisuuksia. MultiXpress X3280:n tulostusnopeus on 28 sivua minuutissa ja K3300 pystyy peräti 30 sivun tulostukseen minuutissa. MultiXpress 3 -malliston monitoimilaitteet on suunniteltu suurille kuukausittaisille tulostusmäärille ja ne pystyvät peräti 80.000 tulostukseen kuukaudessa.

-MultiXpress X3280 ja K3300 -monitoimilaitteet on suunniteltu tarjoamaan asiakkaillemme korkealaatuista tulostusta kompaktissa ja käytännöllisessä koossa. Uudet monitoimilaitteemme ovat kestäviä ja tietoturvallisia, minkä lisäksi ne tarjoavat huippusuorituskykyä pk-yrityksille sopivassa hintaluokassa, toteaa Samsungin Enterprise business -myyntipäällikkö Ossi Luoma.

9600x600 dpi:n tulostustarkkuus ja Samsungin ainutlaatuinen renderöintitekniikka varmistavat, että tulostusjälki on aina terävää ja värit selkeitä. Asiakirjojen skannausnopeus on peräti 45 sivua minuutissa, mikä lisää konttorin työtehokkuutta entisestään.

Samsungin monitoimilaitteissa on sisäänrakennettuna kattavat tietoturva- ja mobiilitulostusominaisuudet. Malliston koneet tukevat myös ajuritonta pilvitulostusta, mikä mahdollistaa käyttäjätietojen varmentamisen ja tulostöiden vapauttamisen mobiililaitteella NFC-tekniikan avulla.

MultiXpress X3280/ K3300:n tärkeimmät ominaisuudet:

Korkealaatuista tulostusta
9,600 × 600 dpi:n tulostustarkkuus ja Samsungin Rendering Engine -tekniikka takaavat tarkan ja puhtaan tulostusjäljen ja vivahteikkaat värit.

Monipuoliset mobiili- ja pilvitulostusominaisuudet Samsungin monitoimilaitteet tukevat useita ajurittomia tulostuspilvipalveluita mukaan lukien Google Cloud Print™, AirPrint™, Mopria™ ja Samsung Cloud Print™ -palveluita.

Enterprise-luokan tietoturvaominaisuudetLuottamuksellisten tulosteiden tietoturva voidaan varmistaa muun muassa PIN-koodilla ja asiakirjat voidaan vapauttaa tulostusta varten NFC-tekniikalla.

Lisätietoja:

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Ossi Luoma, myyntipäällikkö, enterprise business, ossi.luoma@samsung.com, p. 040 541 4023

Lisätiedot ja testilaitteet: Lasse Pulkkinen,OSG Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630049

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Aiheet

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, äänentoistolaitteista, älypuhelimista, tableteista, wearables-laitteista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, ammattinäytöistä, SSD-levyistä, muistikorteista, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Älykoti- ja Digital Health -ratkaisumme ovat osoitus siitä, että olemme myös johtava toimija esineiden internet -tuotealueella. Palveluksessamme on 319 000 työntekijää 84 maassa ja vuotuinen myyntimme on 172 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista osoitteessa: www.samsung.com/fi ja virallisessa blogissamme: global.samsungtomorrow.com

Samsung Suomi