Ohita
Samsung esitteli uudet BESPOKE-kylmälaitteet ja premium-luokan integroitavat keittiölaitteet

Tiedote -

Innovatiivinen BESPOKE-kylmälaitesarja mahdollistaa asiakkaille kustomoitavat keittiöratkaisut. Samoin uudet premium-luokan integroitavat keittiölaitteet ovat sulavasti muotoiltuja ja täynnä viimeisintä teknologiaa.

Espoo 9. syyskuuta 2019 – Samsung Electronics käynnistää keittiöissä uuden aikakauden BESPOKE-kylmälaitesarjallaan sekä Dual Cook Steam -höyryuunilla, joka on ensimmäinen jäsen uudessa premium-luokan integroitavien laitteiden perheessä.

– Eurooppalaiset kuluttajat suosivat valmiiksi rakennettuja keittiökokonaisuuksia ja haluavat sisustuksen tukevan perheensä omaa tyyliä. Odotamme innolla, miten Samsungin tuoreimmat lifestyle-innovaatiot ja huippulaadukkaat materiaalit yhdistävät tuotteet, kuten BESPOKE-kylmälaitteet, täyttävät kunkin kodin yksilölliset tarpeet, kertoo Mathias Ekman, Samsung Nordicin kodinkoneliiketoiminnan johtaja.

BESPOKE istuu yksilön makuun ja tarpeisiin

Samsungin BESPOKE on kylmälaitteiden uusi luokka, joka mahdollistaa käyttäjille keittiön rakentamisen omalla tyylillä. BESPOKE-kylmälaitesarja on modulaarisesti suunniteltu ja sen yksiköt vaihtelevat eri kokoluokissa yksiovisesta monioviseen. BESPOKE:n kustomoitavuuden ansiosta kuluttajat saavat vapauden räätälöidä kylmälaitteensa elämäntyyliinsä ja kotiinsa sopivaksi.

Kuluttajat saavat lisäksi mahdollisuuden luoda täysin uniikin keittiötilan. Etupaneeli on valittavissa kolmesta metalli- ja lasipintavaihtoehdosta sekä useista värivaihtoehdoista. Cotta metal -materiaali on saatavilla väreinä Charcoal, White ja Mint. Suosittu Satin glass -materiaali tulee Gray, Navy, Coral ja Yellow -väreissä. Glam glass -materiaali taas on kiiltäväpintainen ja väriltään joko valkoinen tai vaaleanpunainen.

Lisää integroitavia tuotevaihtoehtoja

Samsung valmistelee uutta premium-luokan integroitavien keittiölaitteiden valikoimaa Euroopan markkinoille ensi vuodelle. Sarjaan sisältyvät uuni, liesituuletin, astianpesukone ja kylmälaite. Uutuuksien perinteinen, mutta samalla rohkea muotoilu yhdessä huippuluokan toimintojen kanssa tulee nappaamaan kuluttajien huomion.

IFA 2019 -messuilla on paljastettu sarjan ensimmäinen laite: Dual Cook Steam -uuni. Sen moderni muotoilu ja monikypsennysominaisuudet tuovat keittiöön kaivattua joustavuutta. Teksturoidut pinnat ja uusi käyttöliittymä taas tekevät uunista kiehtovan käyttää. Dual Cook Steam -toiminnolla uutuus voi samanaikaisesti kypsentää konvektion avulla yhdessä paistotilassa ja höyryn avulla toisella paistotilassa.

Sekä BESPOKE-kylmälaitteet että uudet premium-luokan integroitavat keittiölaitteet ovat saatavilla Satin Glass -materiaalivaihtoehtona, jonka pinta on tyylikäs ja heijasteita ehkäisevä ja joka sulautuu mihin tahansa tilaan. Ilme on entistä tehokkaampi, jos Satin Glass -pinnoitettu BESPOKE-jääkaappi ja jokin muu uusista integroitavista keittiölaitteista asennetaan vierekkäin.

Sekä BESPOKE-laitevalikoima että Dual Cook Steam -uuni ovat esillä Samsungin IFA-messualueella CityCubessa syyskuun 11. päivään saakka.

Lisätietoja Samsungista ja tuotteistamme läydät osoitteesta: www.samsung.com

Kuluttajakysymykset:
Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Lisätiedot: Lasse Pulkkinen, OSG Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse alalaidasta Uutiset.

Aiheet

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valamo- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/

Samsung Suomi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/