Ohita
Samsung Galaxy A9 – maailman ensimmäisen neljän takakameran älypuhelimen myynti alkaa

Tiedote -

Samsung Galaxy A9 on varustettu neljällä kameralla, joiden avulla voi tallentaa ja jakaa kaikki hetket kuvauskohteesta tai valaistuksesta riippumatta.

Espoo, 26. marraskuuta 2018 – Maailman ensimmäinen neljällä takakameralla varustettu älypuhelin, Samsung Galaxy A9, on tänään kaupoissa. A9:n neloiskamera antaa mahdollisuuden ottaa kaiken irti jokaisesta kuvaustilanteesta. Käyttäjä voi tarpeen mukaan napata näyttäviä panoraamakuvia, nähdä telelinssillä kauemmaksi tai saada täydellisen bokeh-efektin potrettikuviinsa.

– Galaxy A9 on oivallinen osoitus Samsungin halusta luoda innovaatioita, jotka tuovat aitoa merkitystä ihmisten arkeen. Se on täydellinen yhdistelmä Samsungin lippulaivapuhelimista tuttuja ominaisuuksia ja täysin uudenlaista kameratekniikkaa. Uskomme, että tämä on lyömätön yhdistelmä, joka tekee Galaxy A9:stä käyttäjiemme keskuudessa erittäin halutun, kertoo Mika Engblom, Samsung Suomen mobiililiiketoiminnan johtaja.

Galaxy A9:llä käyttäjät voivat ottaa dynaamisia ja kauniita valokuvia aiempaa helpommin:

24 MP:n pääkamera takaa kirkkaat ja tarkat kuvat sekä valoisissa että hämärissä olosuhteissa.

Ultralaajakulmalinssi tallentaa laajatkin maisemat kerralla ja älykäs automaattinen kohteen tunnistus avustaa ammattimaisten kuvien ottamisessa. Kamera hyödyntää AI-teknologiaa kuvauskohteen tunnistamisessa ja vaihtaa sopivimpiin asetuksiin automaattisesti.

Syvyyskameran ansiosta kuvien terävyysaluetta voidaan säätää ennen kuvan ottamista tai sen jälkeen.

Telelinssin kaksinkertainen optinen zoom mahdollistaa tarkat ja laadukkaat lähikuvat myös pidemmältä etäisyydeltä.

Enemmän kuin innovatiivinen kamera

Galaxy A9 on tyylikkäästi muotoiltu laite. Sen kaartuva takaosa on 3D-lasia, jonka ansiosta laite sopii hyvin käteen. Galaxy A9:ssä on 3800mAh akku, josta riittää virtaa koko päiväksi. Vastaavasti 128Gt sisäinen tallennustila ja tuki jopa 512Gt MicroSD-muistikorteille varmistavat, että käyttäjät voivat tallentaa entistä enemmän muistoja puhelimeensa. Samsung App Pair -toiminnon avulla kahden sovelluksen samanaikainen käyttö on vaivatonta.

Galaxy A9 on heti saatavilla Gigantissa ja Samsungin verkkokaupassa kahdessa värissä: Caviar Black ja Lemonade Blue. Lisäksi myynnissä on Bubblegum Pink -värivaihtoehto, jonka toimitukset alkavat joulukuussa. Galaxy A9:n suositushinta on 599 euroa.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Lisätiedot: Lasse Pulkkinen, OSG Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse alalaidasta Uutiset.

Aiheet

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valamo- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/

Samsung Suomi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/