Samsung ja Xbox: Lyömätön yhteistyö käynnistyy Euroopassa

Samsung ja Xbox: Lyömätön yhteistyö käynnistyy Euroopassa

KÖLN, SAKSA – 22. elokuuta, 2018 – Samsung Electronics Co. Ltd. ilmoitti yhdessä Xboxin kanssa, että yhtiöt aloittavat markkinointi- ja vähittäiskauppayhteistyön Euroopassa. Yhteistyö on jatkoa Yhdysvalloissa alkaneelle menestyksekkäälle kumppanuudelle.

Samsungin suorituskykyiset QLED-televisiot takaavat Xboxin kanssa sertifioidun 4K-pelikokemuksen yli 340 miljoonalle eurooppalaiselle yli 20 eri markkina-alueella. Yli miljardin värisävyn toisto ja 100 prosentin värivolyymi pitävät huolen, että Samsungin QLED-televisiot tarjoavat aidon 4K HDR -pelikokemuksen.

• Xbox One X tuo aidon 4K-pelikokemuksen konsolipelaajille. 40 prosenttia enemmän tehoa kuin missään muussa konsolissa takaa aidon ja mukaansatempaavan 4K-pelaamisen. Olemme innoissamme, että voimme yhdistää voimamme Samsungin kanssa tarjotaksemme immersiivisiä 4K-pelikokemuksiä faneillemme, toteaa Mike Nichols, Xbox Corporate Vice President and Chief Marketing Officer.

QLED on maailman ensimmäinen FreeSync™ -yhteensopiva TV-mallisto. Tekniikka tuo saumattoman ja sulavan pelikokemuksen. Samalla Samsungin Auto Game Mode -pelitila optimoi automaattisesti television kuva-asetukset parempaa pelikokemusta varten. Sisäänrakennettu pelitila varmistaa muun muassa mahdollisimman pienen input lagin ja supernopean vasteajan.

• Voimme ilolla ilmoittaa, että Yhdysvalloissa alkanut yhteistyö astuu voimaan myös Suomessa. Xbox-yhteistyö vahvistaa 4K QLED-mallistomme kykyä tarjota pelaajille laadukkaita pelikokemuksia. Xboxin rikas ja pitkä historia huippupelikokemusten parissa ja Samsungin Euroopan tv-markkinajohtajuus varmistavat, että voimme yhdessä tarjota kuluttajille todella vaikuttavia suuren näytön pelikokemuksia, toteaa Markus Nummisalo, TV/AV-tuoteyksikön myyntipäällikkö, Samsung Electronics.

Samsungin 2018-tv-mallisto on myynnissä Samsung.com-verkkokaupassa sekä jälleenmyyjillä kautta maan. Lisätietoa Samsungin QLED-mallistosta. Lisätietoja ja tuoreimpia uutisia Xbox-pelaamista: Xbox Wire ja www.xbox.com. Samsung x xbox -markkinointi- ja vähittäiskauppayhteistyö alkaa Euroopassa kuluvan vuoden aikana.

Lisätietoa Samsungin QLED-mallistosta:

• Samsung QLED vie Quantum Dot -teknologian seuraavalle tasolle. QLED-televisiot tarjoavat erinomaista energiatehokkuutta, laajemman värikirjon ja valovoiman, joka yltää peräti 2000 nitin huippukirkkauteen. Direct Full Array Elite -taustavalotekniikka varmistaa erinomaisen mustantoiston, näyttävän tarkkuuden ja elävät värit, mikä tekee QLEDistä ihanteellisen ykstyiskohtaista peligrafiikkaa varten.
  • QLED on maailman ensimmäinen AMD FreeSync™ -yhteensopiva TV-mallisto. Tekniikka tuo saumattoman ja sulavan pelikokemuksen. Se synkronoi virkistystaajuuden televisioon syötettävän ruudunpäivitysnopeuden kanssa. Samalla se minimoi screen-tearingin esiintymistä ja se tekee pelaamisesta hauskempaa.
  • Samsungin Auto Game Mode -pelitila optimoi television kuva-asetukset ihanteellisiksi pelaamista varten. Pelitilan 20 millisekunnin input lag ja huippunopeat vasteajat takaavat uskomattomat ja nautittavat pelikokemukset.
  • Samsungin QLED tarjoaa myös kattavasti älykkäitä ominaisuuksia muun muassa Smart Things -sovelluksen, joka yhdistää äly-tv-sovellukset - Smart View, Smart Home ja Samsung Connect - saman käyttöliittymän alle.
  • Samsung Smart Hub -palveluvalikko tunnistaa automaattisesti Xbox One X:n. Samsung One Remoten -kaukosäätimen kautta voi antaa televisiolle puhekomennon "Game Mode", jolloin televisio kytkee pelaamiseen optimoidut kuva-asetukset päälle.
  • QLED-televisioissa on lähes reunaton Bezeless Design ja lähes näkymätön One Invisible Connection -liitäntäkaapeli.

Lisätiedot:

kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Markus Nummisalo, myyntipäällikkö, TV, m.nummisalo@samsung.com, p. 0400 569 228

Lasse Pulkkinen, OSG Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse alalaidasta Uutiset.

Aiheet

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valamo- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/

Samsung Suomi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/