Samsung laajentaa kaarevaa UHD TV -mallistoa

Samsung laajentaa kaarevaa UHD TV -mallistoa

Kaikilla 8-sarjan kaarevilla televisioilla on viiden vuoden takuu

Espoo 4. kesäkuuta 2014 – Samsung esitteli aiemmin tänä vuonna kaksi kaarevaa tv-mallia: huipputarkan Ultra HD -mallin ja toisen Full HD -mallin. Nyt lanseerataan kaareva UHD-malli HU8205, joka vastaa suorituskyvyltään litteää HU7505-sisarmallia.

UHD tulee sanoista Ultra High Definition ja se tarjoaa nelinkertaisen tarkkuuden FullHD-kuvaan verrattuna. Samsungin UHD Dimming ja Precision Black -tekniikoilla saadaan kuvaan erinomainen kontrasti ja tarkkuus sekä äärimmäisen syvät mustan tasot. Kaareva televisio luo erittäin todentuntuisen katselukokemuksen, jossa katsoja tuntee olevansa toiminnan keskellä. Muodon lisäksi myös UHD-tekniikka tekee kuvasta entistä syvemmän.

Viiden vuoden takuu
Tänä vuonna Samsung on julkaissut kolme kaarevaa 8-sarjan mallia – HU8505, HU8205 ja H8005. Kaikissa kolmessa mallissa on viiden vuoden takuu tavanomaisen kahden vuoden sijaan.

– Haluamme korostaa laatua ja pitkäikäisyyttä. Pidempi takuu tuo lisäturvaa niille kuluttajille, jotka valitsevat jonkun huippumalleistamme. Lisäksi HU8205, kuten kaikki muutkin vuoden 2014 UHD-mallit tukevat Evolution Kit -lisälaitetta, jolla televisioon voidaan päivittää tulevaisuuden mallien suorituskyky ja ominaisuudet, sanoo Samsungin myyntipäällikkö Markus Nummisalo.

HU8205 saapuu suomalaisiin kauppoihin kesäkuussa ja 55-tuumaisen mallin suositushinta on 2800 euroa, 65-tuumaisen 4200 euroa. Kaikki Samsungin kaarevat televisiot voidaan asentaa seinälle.

Tekniset tiedot: Kaareva näyttö, Ultra HD 4K-resoluutio, Precision Black, 1000 CMR, Smart Control -kaukosäädin jolla televisiota voi ohjata kosketuksella ja liikkeellä. Multi Link Screen mahdollistaa neljän näytön käytön samanaikaisesti. Neliydinsuoritin. Instant ON -toiminta käynnistää television alle kahdessa sekunnissa. Uusin Smart Hub -palveluvalikko. HDMI 2.0, HDCP 2.2, tuplaviritin. Valmius tulevaisuuden päivityksiin Smart Evolution Kitin avulla.

Lataa tuotekuvat tästä

Lisätietoja:

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Markus Nummisalo, myyntipäällikkö, AV, m.nummisalo@samsung.com, p. 0400 569 228

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Simo Arvo, OS/G Viestintä. Simo Arvo, simo.arvo@osg.fi, p. 040 132 5682

Kuvapyynnöt ja testilaiteasiat: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? (Medialle) Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Kategoriat

Samsung Electronics Co Ltd, on maailman johtava elektroniikkavalmistaja, joka avaa ihmisille uusia mahdollisuuksia ympäri maailman. Tinkimättömällä innovoinnilla muutamme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, tableteista, tietokoneista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, LTE-järjestelmistä, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Yrityksellä on 286 000 työntekijää 80 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto oli vuonna 2013 159,5 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Samsung Suomi