Samsungilta uusi Galaxy S9+ -värivaihtoehto ja aiempaa suurempaa tallennustilaa

Samsungilta uusi Galaxy S9+ -värivaihtoehto ja aiempaa suurempaa tallennustilaa

Samsung lanseeraa uuden Titanium Gray -värivaihtoehdon Galaxy S9+ -puhelimelle. Uuden värin ohella Galaxy S9+:sta tulee Samsungin ensimmäinen 256 gigatavun sisäisellä tallennustilalla varustettu malli Pohjoismaissa. Lisäksi Samsung julkaisee uudet Galaxy A6 ja A6+ -puhelimet, jotka sopivat kilpailukykyiseen hintaan laatua vaativille käyttäjille.

Espoo, 2. toukokuuta 2018 – Maaliskuussa Samsung julkaisi arvostelumenestystä niittäneet* Galaxy S9 ja S9+ -lippulaivapuhelimet. Nyt esittelynsä saa Titanium Gray -värinen Galaxy S9+, joka on samalla Pohjoismaiden markkinoilla Samsungin ensimmäinen 256 gigatavun sisäisellä tallennustilalla varustettu älypuhelin.

Uusi värivaihtoehto on tyylikäs lisäys Galaxy S9 -mallistoon, joka koostuu tällä hetkellä Lilac Purple, Midnight Black ja Coral Blue -väreistä. Laajennetun sisäisen tallennustilan ansiosta Titanium Gray -värisiin S9+-puhelimiin on mahdollista saada yhteensä jopa 656 gigatavua tallennustilaa. Käyttäjät voivat siis huoletta inspiroitua, antaa luovuutensa kukoistaa ja ottaa enemmän puhelimen mahdollistamaa materiaalia talteen. Olipa kyse sitten henkilökohtaisista AR Emoji -hahmoista, Dual Aperture -aukon mahdollistamista upeista valokuvista tai 960 kuvaa sekunnissa etenevistä Super Slow-Mo -videoista.

– Titanium Gray -värinen Galaxy S9+ sopii käyttäjille, jotka haluavat käyttöönsä kaiken mahdollisen tehon ja tallennustilan. Värivaihtoehto erottuu joukosta 256 gigatavun tallennustilallaan, eli parasta haluavat voivat viestiä tästä puhelimen ulkonäöllä myös muille, kertoo Samsungin myyntipäällikkö Paavo Saarinen.

Uusi Titanium Gray -värinen ja 256 gigatavun tallennustilalla varustettu Galaxy S9+ -laitemalli saapuu kauppoihin 7. toukokuuta. Uutuuden suositushinta on 1 099 €.

Galaxy A6 ja A6+ – käyttäjille, jotka haluavat kuluttaa vähemmän, mutta ylläpitää laatua

Toukokuussa julkaistaan myös uudet Galaxy A6 ja A6+ -puhelimet, jotka tarjoavat korkeaa laatua halvempaan hintaan. Uutuuksissa yhdistyvät aiempien lippulaivamallien parhaat puolet, kuten 18,5:9-kuvasuhteen Super AMOLED Infinity Display -näyttö (5,6 tuumaa A6:ssa ja 6,0 tuumaa A6+:ssa).

Galaxy A6:ssa on 16 megapikselin takakamera. Galaxy A6+:sta löytyy sen lisäksi toinen 5 megapikselin takakamera, Live Focus -toiminto ja mahdollisuus säätää kuvien bokeh-efektiä mieleisekseen sopivan syvyysvaikutelman saavuttamiseksi. A6:ssa on 16 megapikselin etukamera, A6+:ssa taas 24 megapikselin etukamera säädettävällä salamalla, ja käyttäjä saa uutuuksilla täydellisiä selfie-kuvia jopa hämärissä olosuhteissa. Molemmissa puhelimissa on metallinen runko ja tilaa sekä kahdelle SIM-kortille että tallennustilaa laajentavalle Micro SD -muistikortille.

– Galaxy A6:n ja A6+:n avulla haluamme tuoda innovatiiviset teknologiamme myös heille, jotka haluavat maksaa vähemmän mutta odottavat silti huippulaatua. A6-malleissa yhdistyvät koko puhelimen etupuolen peittävä Infinity Display -näyttö, metallinen runko ja vakuuttava kamera, joten yhä useammat voivat nyt hyötyä näistä lippulaivapuhelintemme menestyksen takaa löytyvistä ominaisuuksista, Saarinen toteaa.

Galaxy A6 ja A6+ -puhelinten myynti alkaa toukokuun aikana. Värivaihtoehdot ovat musta (Black) ja kulta (Gold), ja suositushinnat ovat:

Galaxy A6: 329 €

Galaxy A6+: 379 €

* https://www.consumerreports.org/smartphones/samsung-galaxy-s9-s9-plus-review-top-consumer-reports-ratings/

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515
Lisätiedot: Lasse Pulkkinen, OSG Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049
Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi
Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse alalaidasta Uutiset.

Aiheet

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valamo- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/

Samsung Suomi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/