Samsungin Multiroom-kaiutinjärjestelmä laajenee uudella kokoluokalla

Samsungin Multiroom-kaiutinjärjestelmä laajenee uudella kokoluokalla

Musiikkia lagattomasti WiFin välityksellä – Samsung esittelee IFA 2014 -messuilla pikkuveljen M5- ja M7-kaiutimille.

Helsinki, 2. syyskuuta – Aiemmin tänä vuonna Samsung esitteli uuden Spotify Connect -yhteensopivan Multiroom-kaiutinjärjestelmänsä. Ensi viikolla Samsung esittelee IFA-messuilla Berliinissä malliston kuopuksen, M3-kaiuttiminen, joka on pienen kokonsa lisäksi varustettu pienellä hintalapulla. M3-laajentaa mahdollisuuksia räätälöidä Samsungin monikaiutinjärjestelmää omiin tarpeisiin sopivaksi.

Multiroom-kaiuttimet voi sijoittaa nimensä mukaisesti useaan eri huoneeseen, jossa kussakin voi toistaa samaa musiikkikappaletta, tai musiikkia, täysin eri lähteistä. Kaiuttimia voi käyttää myös yksi kerrallaan ja älypuhelimen voi nopeasti parittaa Bluetooth-yhteyteen kaiuttimen kanssa NFC-tekniikalla.

Musiikkia suoraan Spotify Connect -sovelluksesta:

Samsungin Multiroom-järjestelmä sisältää tuen usealle suoratoistopalvelulle mukaan lukien Spotifylle. Spotify Connect -toiminnon avulla käyttäjä voi toistaa musiikkia tutusta Spotify-sovelluksesta niin, että kaikki älypuhelimen tai tabletin muut toiminnot toimivat keskeyttämättä musiikkia. Spotify Connectin ansioista musiikin jakaminen eri laitteiden välillä on entistä saumattomampaa. Samsungin kertoo lisää Spotify-yhteistyöstä IFA 2014 -messuilla.

Multiroom-kaiutinjärjestelmän asentaminen, käyttöönotto ja ohjaaminen on helppoa riippumatta siitä, kuinka montaa kaiutinta käytetään. Multiroom-hubi yhdistettään reitittimeen, jolloin kaiuttimet yhdistyvät toisiinsa häiriövapaalla langattomalla yhteydellä. Järjestelmää ohjataan kännykällä tai tabletilla, Google Play -kaupasta ladattavalla Multiroom-sovelluksella. Eri huoneissa toistettavaa sisältöä ja äänentasoa voi ohjata huonekohtaisesti.

M3 tulee myyntiin syyskuussa, ja sen suositushinta on 200 euroa. EISA palkinnon voittaneiden M5- ja M7-kaiuttimien suositushinnat ovat 270 ja 360 euroa.

Kategoriat

Samsung Electronics Co Ltd, on maailman johtava elektroniikkavalmistaja, joka avaa ihmisille uusia mahdollisuuksia ympäri maailman. Tinkimättömällä innovoinnilla muutamme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, tableteista, tietokoneista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, LTE-järjestelmistä, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Yrityksellä on 286 000 työntekijää 80 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto oli vuonna 2013 159,5 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Samsung Suomi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/