Ohita
Samsungin uusi Galaxy A -laitesarja tuo huippuinnovaatiot yhä useampien saataville

Tiedote -

Samsung lanseeraa uudet Galaxy A -älypuhelimet, joihin kuuluvat A80, A70, A50, A40 ja A20e. Kyseessä on Samsungin iskevin tuotesarja koskaan. Uudet Galaxy A -mallit on kehitetty tuomaan merkitykselliset innovaatiot ja lippulaivamalleja vastaavat ominaisuudet yhä useampien saataville.

Espoo, 10. huhtikuuta 2019 – Samsung esittelee tänään uuden Galaxy A -laitesarjan, joka koostuu viidestä uniikista puhelimesta. Kokoelmassa on jokaiselle asiakkaalle omaan elämäntyyliin, tarpeisiin ja budjettiin sopiva älypuhelin. Olipa haussa sitten suurin ja kirkkain näyttö viihdettä varten, kolmoiskamera ultralaajalla linssillä elämän kohokohtien tallentamiseen tai huippuluokan akunkesto, Galaxy A -sarjasta löytyy jokaiselle jotakin.

– Uudet Galaxy A -puhelimet ovat täynnä viimeisintä teknologiaa ja innovaatiota yhdistettynä omintakeiseen muotoiluun. Keskihintaluokka kehittyy vauhdilla ja asiakkaat painottavat kovasti saatavilla olevia ominaisuuksia. Olemmekin Samsungilla ylpeitä voidessamme tarjota kuluttajille kyvykkäitä näyttöjä, kamerateknologiaa ja akunkestoa parhaalla hinta–laatu-suhteella, kertoo Samsungin mobiililiiketoiminnan johtaja Mika Engblom.

Useat ominaisuudet, kuten pikalataus ja vakuuttava Dolby Atmos -äänentoisto, ovat yhteisiä kaikille A-malleille. Samsungin palkittu Infinity Super AMOLED -näyttö taas löytyy kaikista puhelimista A40:stä alkaen.

Kehitetty eurooppalaisille käyttäjille

Galaxy A -sarja on kehitetty kasvavaan keskihintaluokkaan, jossa asiakkaat vaativat kasvavissa määrin laatua ja innovaatioita. Vastatakseen eurooppalaisten asiakkaiden erityistarpeisiin, Samsung on kehittänyt A20e ja A40 -laitemallit. Molemmat puhelimet perustuvat samaan huipputeknologiaan kuin muut A-sarjalaiset, mutta niissä on pienemmät näytöt, jotka sopivat Euroopassa nousevaan kompaktien puhelinten trendiin.

Galaxy A80 yhdistää parhaan modernin muotoilun ainutkertaiseen kääntyvään kameraan

Galaxy A80 yhdistää kaikki tärkeimmät ominaisuudet innovatiiviseen, kääntyvään kameraan, joka avaa uusia mahdollisuuksia valo- ja videokuvaukseen. Kolme kameraa toimivat yhdessä antaen käyttäjälle uusia tapoja olla luova. Kääntyvä kamera liukuu ylös näytön takaa ja ottaa hyvälaatuisia kuvia molempiin suuntiin, eli käyttäjien ei enää tarvitse tinkiä selfie-kuvien laadusta. Käytettävissä ovat 48 megapikselin pääkamera f2.0-aukolla, ultralaajakulmakamera sekä 3D-ToF-syvyyskamera bokeh-efektin luomiseen myös videoita kuvatessa. Suuren aukon ja Dual Pixel -teknologian ansiosta tarkkojen kuvien otto onnistuu myös hämärissä olosuhteissa. Kamerat eivät myöskään vie lainkaan tilaa näytöstä, joten käyttäjät saavat äärimmäisen visuaalisen kokemuksen elokuvissa, peleissä ja sovellusten moniajossa. Sujuvan toiminnan takaavat vahva suoritin ja kookas akku.

Samsung Galaxy A80:ssä on 6,7-tuumainen FHD+ Super AMOLED -näyttö, kääntyvä 48MP / 8MP / 8MP kamera, 3700 mAh akku (superpikalataus) ja näytönalainen sormenjälkilukija. Puhelimen suositushinta on 679 € ja sen myynti alkaa 3. kesäkuuta. Galaxy A80 tulee saataville hopeisena, kultaisena ja mustana.

A70 – akku, joka pysyy vauhdissasi

Samsung Galaxy A70:ssä on kookas akku, joka mahdollistaa pitkät käyttöajat ilman latausta. Kolmoiskameran avulla käyttäjät voivat luoda persoonallisia kuvia, hyödyntäen laajakulmaa ja syvyysefektejä. Selfie-kamera vie äärimmäisen pienen tilan näytöltä ja on lähes näkymätön, minkä ansiosta kuvat ja videot saavat pääosan näytöllä.

Samsung Galaxy A70:ssä on 6,7-tuumainen FHD+ Super AMOLED -näyttö, 32MP etukamera, takana 32MP pääkamera / 5MP syvyyskamera / 8MP ultralaajakulmakamera, 4500 mAh akku (superpikalataus) ja näytönalainen sormenjälkilukija. Puhelimen suositushinta on 429 € ja sen myynti alkaa toukokuussa.

A50 – näe enemmän pienemmässä koossa

Galaxy A50:ssä on luonnetta tyylikkään muotoilunsa ansiosta. Vaikka laite on vain 7,7 millimetriä paksu, siinä on kookas akku ja sitä on mukava pidellä. Super AMOLED -näyttö peittää 91,6% A50:n etualasta, minkä ansiosta käyttäjät näkevät enemmän. 25 megapikselin pääkamera yhdistettynä 5 megapikselin syvyyskameraan ja 123 asteen ultralaajakulmakameraan avaa mahdollisuuksia luovuudelle. Käyttäjät voivat ottaa syväteräviä ja laajoja kuvia jopa hämärissä olosuhteissa.

Samsung Galaxy A50:ssä on 6,4-tuumainen FHD+ Super AMOLED -näyttö, 25MP etukamera, takana 25MP pääkamera / 5MP syvyyskamera / 8MP ultralaajakulmakamera, 4000 mAh akku ja näytönalainen sormenjälkilukija. Puhelimen suositushinta on 379 € ja se on jo myynnissä Suomessa.

A40 – reilusti näyttöä

Samsung Galaxy A40 on yksinkertaisesti muotoiltu ja siinä on merkittävä määrä näyttöpinta-alaa. 16 megapikselin pääkamera, 5 megapikselin laajakulmakamera ja 25 megapikselin selfie-kamera sallivat käyttäjän tallentaa kaiken, mitä päivä tuo tullessaan. A40 on kompakti, turvallisesti sormenjälkitunnistimella suojattu ja kookkaalla Super AMOLED -näytöllä varustettu.

Samsung Galaxy A40:ssä on 5,9-tuumainen FHD+ Super AMOLED -näyttö, 25MP etukamera, takana 16MP pääkamera / 5MP laajakulmakamera, 3100 mAh akku ja sormenjälkilukija. Puhelimen suositushinta on 249 € ja sen myynti alkaa 11. huhtikuuta.

A20e – mitä todella tarvitset

Samsung Galaxy A20e on tyylikäs ja luotettava älypuhelin, josta löytyvät tärkeimmät ominaisuudet. Kestävässä A20e:ssä on 13 megapikselin pääkamera ja 5 megapikselin laajakulmakamera sekä 8 megapikselin selfie-kamera. Kaikki tämä samassa fiksussa paketissa.

Samsung Galaxy A20e:ssä on 5,8-tuumainen HD+ TFT -näyttö, 8MP etukamera, takana 13MP pääkamera / 5MP laajakulmakamera ja 3000 mAh akku. Puhelimen suositushinta on 199 € ja sen myynti alkaa toukokuussa.

Galaxy A70, A50, A40 ja A20e tulevat saataville mustana, valkoisena, sinisenä ja korallinsävyisenä.

Lisätietoa löydät osoitteista
http://www.samsungmobilepress.com, news.samsung.com/galaxy ja www.samsung.com/galaxy.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Lisätiedot: Lasse Pulkkinen, OSG Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse alalaidasta Uutiset.

Aiheet

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valamo- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/

Samsung Suomi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/