Tietoa Note7:stä ja lentämisestä

Koska kaikki Note7-laitteet on kutsuttu takaisin, Note7:n kuljettamista lentokoneessa on tietyissä tapauksissa rajoitettu.

Vaikka Note7:n myynti ei Pohjoismaissa ehtinyt alkaa, laitteita saattaa olla täälläkin. Ymmärrämme, että Note7:ää koskevat kiellot aiheuttavat harmia, mutta asiakkaidemme turvallisuus on meille tärkeintä. Teemme yhteistyötä pohjoismaisten lentoasemien ja lentoyhtiöiden kanssa, ja tarjoamme tukea. Olemme tiedottaneet lentoasemia siitä, miten Note7:n erottaa muista Samsung-puhelimista, sillä rajoitukset koskevat vain Note7:ää ja muut Samsung-laitteet ovat turvallisia käyttää ja ottaa mukaan lentokoneeseen.

Mikäli sinulla on Note7 tai sinulla on kysyttävää Note7:stä, ota yhteyttä asiakastukeemme:030-6227515 (avoinna maanantaista-perjantaihin 08:00-19:00 ja lauantaisin 10:00-15:00.)

Näin erotat Note7:n muista Samsung-tuotteista

• Mikäli tuotteessa ei ole mukana kynää, se ei kuulu Note-tuoteryhmään.
  • Vain Note7:n kynä on varustettu ponnahdustoiminnolla (kynä ponnahtaa ulos painettaessa).
  • Vain Note7:ssä on kaareva reunus edessä ja takana (edellisessä Note-tuotteessa vain etulasi oli kaareva).
  • Vain Note7:n liitäntäportti on pitkä ja soikea (USB Type C -liitäntä). Muiden Samsung-mallien latausliitäntä on muodoltaan kuusikulmio.

Aiheet

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, kameroista, kodinkoneista, lääketieteellisistä laitteista, verkkojärjestelmistä, puolijohteista ja LED-tuotteista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/

Samsung Suomi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/