Theron Catering Oy – lisää ravintolatoimintaa ja oma tapahtumayksikkö.

Theron Catering Oy on solminut sopimuksen M/s Isosaaren ravintolatoiminnasta 1.6.2018 alkaen.

M/s Isosaari on Suomen Saaristokuljetus Oy:n lippulaiva ja se risteilee nimensä mukaisesti Helsingin Kauppatorilta ulkosaariston helmeen, Isosaareen, toimien myös kesäsesongin aikana hotellina Isosaaressa. Aluksella on 80-paikkainen ravintola ja kaksi isoa aurinkokantta huikeilla näköaloilla. Hyttejä on 15 ja makuupaikkoja 42 henkilölle.

Alusta vuokrataan myös tilausristeilyille enintään 275 hengen ryhmille toukokuun alusta syyskuun loppuun. Alus on pääkaupunkiseudun suurin saaristolaislautta, vakaa ja turvallinen merten kyntäjä. Talvikaudella alus toimii hotellilaivana ja ravintolana sijaintinaan Meritullintori.

M/s Isosaari on oiva valinta erilaisiin juhliin, tapahtumiin ja yksityistilaisuuksiin. Aluksella on kattava varustelu, useita wc-tiloja, esteetön wc-tila, lisäksi omat saunatilat naisille ja miehille.

”Theron Catering Oy:n valinta laivan ravintoloitsijaksi oli helppoa, sillä teemme jo nyt tiivistä yhteistyötä muiden kohteidemme kanssa”, kertoo Tomi Ståhlberg Suomen Saaristokuljetus Oy:n toimitusjohtaja.

Theron Group rypäs täydentyy omalla tapahtumayksiköllä

Viimeisimmän asiakastutkimuksen tulosten kannustamana Theron Events’ille on palkattu oma tuottaja. ”Teetimme alkuvuodesta laajan asiakastutkimuksen, missä kysyttiin yrityksen olemassa olevilta asiakkailta heidän tarpeitaan ulkopuoliseen tapahtumajärjestämiseen ja vastausten ollessa selvästi uudelle palvelulle myönteinen, päätimme oman tapahtumayksikön aloituksesta”, Theronin myynti- ja markkinointijohtaja Katri Kärkkäinen kertoo innoissaan.

Tuottajaksi on nimitetty tapahtumatuotannon ammattilainen, restonomi Jatta Salminen. Theron Events tulee keskittymään korkeatasoisiin yritystapahtumiin pääkaupunkiseudulla.

”Olemme hyvällä kasvun tiellä ja etsimme uusia kohteita Theron Bistro ravintolatoiminnan alle sekä laajennamme muuta toimintaamme maltillisesti”, lisää Tero Blom, Theron Catering Oy:n perustaja ja pääomistaja.

• Yhteistyökumppanuus, yhteistyöt

• ravintola
  • ravintolalaiva
  • tapahtumapalvelut
  • tero blom
  • theron events
  • therongroup
  • theroncatering
  • m/s isosaari

Theron Group on luonnonläheinen, raikas ja aina kotimaista suosiva hyvän ruoan suurlähettiläs. Palveluja ja nautintoa, jotta ihmisillä olisi helppo ja hyvä olla.

Theron Groupin neljä kulmakiveä ovat nälkäiset ja laatutietoiset lounastajat, catering, juhlat & tapahtumat sekä bistro-konsepti.

Tero Blom

Lehdistön yhteyshenkilö Toimitusjohtaja