Pressemelding -

ComAround blir med i TechEq for å støtte kampen om likestilling mellom kvinner og menn

TechEq er et unikt initiativ der svenske IT- og teknologiselskaper går sammen for å gjøre noe med likestillingen i bransjen. TechEq er et nettverk som er startet av MTGx, Netlight, Tieto og Tritech, og som vil påvirke hele IT-bransjen i 2014.

Å bli med i TechEq er en selvfølge for ComAround da det er helt i tråd med selskapets verdier og bedriftskultur. ComAround har likeverdighetsprinsipper på flere områder enn bare kjønn. ComAround tror på likeverd uansett religion, kjønn, funksjonshemming, seksuell legning, alder, opprinnelse eller arbeidsoppgave. ComAround verdsetter ulikhetene ved oss alle.

Les omTecheq.

• Data, telekom, IT

• våre kunder

Om ComAround

ComAround er en internasjonal gasellebedrift som har spesialisert seg på Zero Level-support. I mer enn tjue år har vi utviklet smarte nettbaserte selvbetjeningstjenester som gjør at alle som jobber med en digital enhet, raskt og enkelt kan løse sine problemer online. Døgnet rundt, året rundt, løser ComAround Zero™ problemer og svarer på spørsmål hos våre kunder i over 100 land.