Bestill hotell i tre trinn med iPad-app

Ebookers tar i dag ytterligere et steg i sin mobile satsning gjennom å lansere en iPad-applikasjon som gjør det mulig å bestille hoteller i tre enkle trinn. Med ebookers hotell-app får reisende tilgang til over 95.000 hotell verden over, enkelt sammenligningsverktøy og en sikker booking.

Ebookers hotell-app er eksklusivt designet for iPad-brukere for enkelt å kunne søke blant ulike hoteller rundt om i verden, gjøre sammenligninger og bestille. Søkninger kan gjøres på sted, adresse, postnummer, landskjennemerke eller via posisjon. Ved hjelp av GPS-funksjonen finner reisende raskt ledige hotellrom i nærheten og kan enkelt bestille for kommende natt.

- Vi vil gjøre det så enkelt som mulig for våre kunder å bestille hotell – selv for dem som allerede befinner seg på reisefot og raskt behøver et hotell, sier Lisa Farrar, Managing Director ebookers i Norden.

Søkeresultatene kan filtreres og sorteres etter bestselgere, laveste pris, avstand, antall stjerner og hotellnavn. Via appen kan reisende til og med lese tusentalls hotellomtaler, bla i bildegallerier og sammenligne hotellenes beliggenhet på interaktive kart.

Ebookers hotell-app kompletterer ebookers bestillingsbare mobilside og iPad-applikasjonen ebookers Explorer, som begge ble lansert tidligere i år.

- Vår første iPad-app, ebookers Explorer, med fokus på reiseinspirasjon ble nominert til 1 Staff Favourite i Apple App Store i 65 land. Funksjonsmessig håper vi at vår nye app blir et bra tillegg til vår tidligere suksess, sier Lisa Farrar.

Applikasjonen kan lastes ned gratis i Apple App Store og finnes hittil tilgjengelig på seks språk: norsk, engelsk, finsk, fransk, tysk og nederlandsk.

Applikasjon i Apple App Store: http://itunes.apple.com/no/app/ebookers-hotels/id465464927?mt=8

Les mer: http://www.ebookers.no/reise/mobile/

• Livsstil, mote, fritid