Fly til New York med mellomlanding på Island til 15. januar 2013

Icelandair tilbyr fly fra Bergen til New York med stopp på Island, helt fram til 15. januar. Alle USA-ruter flyr via Reykjavik og uten ekstra kostnad i flyprisen, kan du velge om du stopper i Reykjavik på vei til eller fra en av våre USA-destinasjoner. Ved å fly med Icelandair til Nord-Amerika får du to reiser til prisen av en.

Tenk deg et avslappende bad i Blue Lagoon før din reise videre til storbyen New York. Eller opplev geysirer og isbreer i storslått natur på vei hjem fra ferie i Boston. På Island kan du slappe av i vakre naturomgivelser eller oppleve et spennende kafé- og natteliv i den moderne hovedstaden Reykjavik.

Icelandair har fløyet i over 70 år og har åtte destinasjoner i Skandinavia: København og Billund i Danmark, Stockholm og Gøteborg i Sverige og Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim i Norge. I Nord-Amerika flyr Icelandair til New York, Boston, Minneapolis, Orlando, Seattle, Washington D.C og Denver i USA, og Toronto og Halifax i Canada.

Se alle destinasjonene på www.icelandair.no.

• fly til new york
  • fly til usa
  • fly fra Bergen
  • Nord-Amerika

Icelandair er et av Europas ledende flyselskap med flyvninger til og fra Island, og videre over Atlanterhavet til USA og Canada. Icelandair tilbyr sikre og pålitelige flyvninger med utmerket service til storbyer på begge sider av Atlanteren.

Flyselskapet flyr ut fra Island og bruker landets geografiske beliggenhet mellom Nord-Amerika og Europa for å bygge et stadig voksende nettverk av internasjonale ruter.

Icelandair er en del av Icelandair Group.