Nytt, rykende aktuelt KAFFE-magasin ute

Nytt, rykende aktuelt KAFFE-magasin ute

Oslo: Nordmenns fargerike kaffehistorier og tradisjoner, storkunder som utnyttes av villedende kaffeløsninger og norsk emballasjedesign som oser av kaffe..! Et rykende aktuelt KAFFE-magasin ­er ute til alle kaffeinteresserte.

Kaffen har en selvsagt plass i det norske samfunnet, og Norsk etnologisk gransking (NEG) har nå samlet et bredt utvalg av folks egne kaffehistorier. I siste utgave av magasinet KAFFE finner du mer om den sorte drikkens posisjon i samfunnet gjennom tidene.

Kaffebølgen har for lengst ankommet arbeidslivet, og flere virksomheter etablerer nå nye kaffetilbud til sine ansatte. Men den nye kaffeløsningen på kontoret kan bli både kostbar og dårlig dersom en ikke følger godt med når en henter inn tilbudene. Les mer om ”kreative” kaffetilbud i magasinet KAFFE.

Blir du inspirert og informert tilstrekkelig når du sjekker ut kaffehyllene i dagligvarehandelen? Oser det nok kaffeduft av dagens norske emballasjedesign?

Magasinet KAFFE har sjekket status med dagens designere og kaffeprodusenter.

Aktuelle kaffesaker

KAFFE er verdens første kaffemagasin på norsk og gis ut av Norsk Kaffeinformasjon (NKI), til hele kaffebransjen og selvsagt også på steder der kaffe blir drukket.

- Norsk Kaffeinformasjon arbeider for et høyest mulig kvalitetsnivå på kaffe i Norge i alle ledd, og magasinet bidrar til dette. Kaffebølgen brer om seg, og KAFFE-magasinet skal reflektere denne utviklingen, sier leder Marit Lynes i NKI.

Magasinet – det niende i rekken - inneholder aktuelle kaffesaker både fra inn- og utland, reportasjer og forbrukertips, intervjuer med kaffeaktører samt produktnyheter til inspirasjon og informasjon for alle kaffeinteresserte. Publiseringsbyrået Cox Oslo står for redaksjon og design.

Magasinet KAFFE kan også leses og lastes ned på kaffe.no

Dersom du ønsker å få bladet tilsendt kan du ta kontakt med Norsk Kaffeinformasjon.