Tre nye smarttelefoner fra Samsung

Tre nye smarttelefoner fra Samsung

Full fart med Samsung Galaxy Express
Nå kommer Galaxy Express til Norge og gjør det superraske 4G-nettverket tilgjengelig for en lavere pris. Opplev video og musikk på en 4,5 tommer stor skjer med minimal innlastingstid, takket være streaming i høy hastighet. Og du kan se på film lenge, takket være det kraftige batteriet. Er du en person som bruker mye tid på sosiale medier er Galaxy Express perfekt fordi den er som skapt for video- og tekstchat, men også deling av video, musikk og annet.

Det finnes plass til tusenvis av sanger og bilder på Galaxy Express. Med Jelly Bean, det seneste operativsystemet fra Android, er det god flyt når du veksler mellom de ulike menyene og applikasjonene. Takket være 4G går det fort å laste ned høyoppløselige bilder og annet innhold som dine venner vil dele med deg. Det du vil vise på storskjerm kan sendes trådløst til en Samsung Smart-TV via AllShare Play, eller du kan sende det til et nettbrett og andre smarttelefoner.

Galaxy Express finnes i butikk fra uke 12 til veiledende utsalgspris på 3500 NOK.

Galaxy Young – den smarte telefonen med stil
Rimelig, effektiv og elegant er Galaxy Young i et nøtteskall. Velg den fargen som passer best til din stil  – hvit, deep blue, wine red eller metallic silver. Den er smart også. Så smart at du bare trenger å riste på den for å oppdatere widgets og annet innhold – for eksempel dine venners statusoppdateringer på Facebook. Vil du dele innhold med dine venners telefoner, nettbrett, PC eller andre enheter via Wi-Fi, gjør du det raskt og uten problem. Skjermen er stor nok til å se film og annet multimedia, men likevel liten nok til å putte i lommen. Den er utstyrt med Jelly Bean – det nyeste operativsystemet til Android.

Galaxy Young er tilgjengelig i butikk fra Q2.

Sol deg i glansen av Galaxy Fame
For å bli berømt er det ikke nok med gode fingerferdigheter og kunnskap. Man må også dele med andre hvor flink man er. Galaxy Fame kan være løsningen. Det er en smarttelefon som hjelper deg å dele det du skaper og vil vise frem. Del med venner og kjente via Bluetooth eller helt enkelt ved å legge den mot en annen Samsungtelefon som har funksjonen S Beam. Om noen ringer mens du bruker telefonen kan du bare snu på Galaxy Fame slik at den blir stille. Den er liten og nett, med en skjerm på 3,5 tommer, og har operativsystemet Android Jelly Bean.

Galaxy Fame finnes i butikk fra uke 12 med en veiledende utsalgspris på 2000 NOK.

For mer informasjon om Galaxy Express, Galaxy Young og Galaxy Fame, besøk www.samsung.no

Kontakter

For pressehenvendelser vedrørende mobil, nettbrett, PC og wearables, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Anja Aasegg Johannesen Gjelder journalister +47 916 16 329

Pressekontakt Trigger v/ Martin Grevstad Gjelder journalister +47 913 91 244
For pressehenvendelser vedrørende TV og lyd, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Sandra Dvergastein Gjelder journalister +47 468 44 397
For pressehenvendelser vedrørende monitor, minne og hvitevarer, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Tobias Gausemel Backe Gjelder journalister +47 975 47 778

Samsung Electronics Co., Ltd. inspirerer verden og former fremtiden med innovative ideer og teknologi, omdefinerer verden for TV, smarttelefoner, bærbare enheter, nettbrett, kameraer, digitale apparater, skrivere, profesjonelle skjermer, ssd, minnekort, medisinsk utstyr, nettverkssystem, halvledere og LED-løsninger. Vi er også ledende innen tingenes internett gjennom, blant annet våre digitale helse- og smarte hjem-initiativ. Samsung har 319 000 medarbeidere i 84 land, og en årlig omsetning på nesten 1500 milliarder. For mer informasjon besøk www.samsung.no eller den offisielle bloggen news.samsung.com.