Samsung og Nike samarbeider – lanserer Nike+ Running app

Samsung og Nike samarbeider – lanserer Nike+ Running app

Appen Nike+ Running kombinert med nye Samsung Gear S leverer den mest oppkoblede løpeopplevelsen til nå

Oslo, 1. september 2014 – Samsung og Nike har offentliggjort et nytt samarbeid og lanserer Nike+ Running til nye Gear S. Appen drar nytte av den smarte klokkens Bluetooth og 3G-tilkobling for å levere den absolutt beste løperunden.

Takket være Gear S 3G-tilkobling og innebygde GPS kan du trene helt uten å måtte ta med deg telefonen din. Klokken måler distansen, tempo, puls, NikeFuel-poeng og tid, helt uten at du trenger noen andre enheter. Appen har også en innebygd musikkspiller for løperunder i høyt tempo. GPS-en gir deg full kontroll på runder og tempo, og takket være 3G-tilkoblingen så kan du høre heiarop fra dine Facebook-venner i realtime. Nike+ Running kommer forhåndsinstallert på alle Gear S.

Hele den engelske pressemeldingen finnes her: http://www.samsungmobilepress.com/2014/08/29/Samsung-Partners-with-Nike,-Launches-Nike-Running-App-1

PRESSEKONTAKT:
Er du interessert i pressemateriell og testprodukter fra Samsung?
Kontakt Hanne Kjærnes, PR-operatørene, hk@pr-o.no, 997 41 263/476 20 200

Kategorier

Samsung Electronics Co Ltd, Korea er en global leder innen teknologi og komponenter. Gjennom kontinuerlig innovasjon utvikler vi SMART-TV, smarte telefoner, tablets, PC-er, skrivere, kameraer, hvitevarer, medisinsk utstyr, halvledere og LED-løsninger. Samsung har 286 000 medarbeidere i 80 land med en omsetning på 216,7 milliarder dollar i 2013. Vårt mål er å tilby nye muligheter til mennesker overalt. For mer informasjon besøk www.samsung.no

Kontakter

For pressehenvendelser vedrørende mobil, nettbrett, PC og wearables, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Anja Aasegg Johannesen Gjelder journalister +47 916 16 329

Pressekontakt Trigger v/ Martin Grevstad Gjelder journalister +47 913 91 244
For pressehenvendelser vedrørende TV og lyd, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Sandra Dvergastein Gjelder journalister +47 468 44 397
For pressehenvendelser vedrørende monitor, minne og hvitevarer, vennligst kontakt:

Pressekontakt Trigger v/ Tobias Gausemel Backe Gjelder journalister +47 975 47 778

Samsung Electronics Co., Ltd. inspirerer verden og former fremtiden med innovative ideer og teknologi, omdefinerer verden for TV, smarttelefoner, bærbare enheter, nettbrett, kameraer, digitale apparater, skrivere, profesjonelle skjermer, ssd, minnekort, medisinsk utstyr, nettverkssystem, halvledere og LED-løsninger. Vi er også ledende innen tingenes internett gjennom, blant annet våre digitale helse- og smarte hjem-initiativ. Samsung har 319 000 medarbeidere i 84 land, og en årlig omsetning på nesten 1500 milliarder. For mer informasjon besøk www.samsung.no eller den offisielle bloggen news.samsung.com.