Talkmore i toppen på kundetilfredshet i telekombransjen

(Oslo, 15.10.2018) Den årlige kundeundersøkelsen til analysebyrået EPSI Norge som ble lagt frem i dag, 15. oktober, viser at Talkmore fortsatt ligger i toppen på kundetilfredshet i telekombransjen. Undersøkelsen er basert på drøyt 1150 telefonintervjuer av privatkunder i alderen 16 – 79 år.

Tallene viser at telekomkundene i Norge generelt er fornøyde. Bransjen har et gjennomsnitt på 70,8 % tilfredse kunder. Med en score på 73,9 % ligger Talkmore godt over bransjegjennomsnittet i privatsegmentet.

- Dette betyr naturligvis mye for oss i Talkmore. EPSI-undersøkelsen viser at vi gjør mye riktig, og resultatene gir oss økt motivasjon til å stå på videre for kundene våre, sier administrerende direktør Camilla Amundsen.

Ifølge kundene er det Talkmore som har den beste mobildekningen. Videre oppgir Talkmore-kundene at de alt i alt er veldig fornøyde med sitt mobilselskap, at de får konkurransedyktige priser og betingelser, service som er helt i teten blant mobilselskapene, samt en mobilavtale som i stor grad møter deres forventninger og behov. Kundene er også svært lojale til Talkmore som leverandør av mobiltelefonitjenester.

- Vi driver i en konkurranseutsatt bransje som hele tiden gjennomgår store endringer innen både teknologi og offentlige reguleringer. Konkurransen er hard, og forventningene fra kundene stiger i takt med utviklingen. Derfor jobber vi knallhardt og målbevisst med å identifisere kundens behov, og ha fokus på disse i alt vi gjør, sier Camilla Amundsen.

Talkmore kundesenter

Talkmore kundesenter. Foto: Martin Phillip Fjellanger

Om undersøkelsen

EPSI Rating Norway er en del av EPSI Rating Group som gjennomfører kundetilfredshetsstudier i hele Norden og i flere andre europeiske land. Selskapet har siden 2004 målt nordmenns tilfredshet med mobilselskaper. I målingene er det kundene selv som vurderer mobilselskapet sitt, og årets måling bygger på ca. 1150 telefonintervjuer utført av Norstat i september måned. Les mer og se mer detaljert sammendrag av studien her: http://www.epsi-norway.org

For ytterligere informasjon, kan du kontakte Administrerende direktør i Talkmore, Camilla Amundsen.

• kundetilfredshet
  • mobiltelefoni
  • epsi
  • telekom