Talkmore lanserer datadeling gjennom fordelsprogrammet Enjoymore

Pressemelding   •   mai 14, 2018 07:50 CEST

(Oslo, 14. mai 2018) Nå blir det mulig å dele Morepoints mellom familiemedlemmer som har Enjoymore og familieabonnement. Poengene kan brukes til å kjøpe data.

I november i fjor lanserte vi fordelsprogrammet Enjoymore som gjør at alle Talkmore-kunder har mulighet til å spare fem prosent hver gang de bruker mobilen. I praksis vil det si at de får fem prosent av det mobilbruken deres koster tilbake i Morepoints, som igjen kan brukes til å kjøpe ekstra datapakker.

- Enjoymore har blitt en suksess blant kundene våre, og vi ser at antall brukere stiger raskt. Det er svært gledelig at så mange har tatt i bruk Enjoymore. Det betyr at vi har utviklet et godt konsept som kundene setter pris på. Og det er vi stolte over, for selve ideen bak Enjoymore er jo å sette kunden i fokus, og å gi noe tilbake til dem, sier Camilla Amundsen, administrerende direktør i Talkmore.

Siden lanseringen av konseptet har vi ikke ligget på latsiden, snarere tvert imot. Nå lanseres nemlig også datadeling med familien, som betyr at kundene får mulighet til å dele sine oppsparte Morepoints med andre familiemedlemmer dersom man har et familieabonnement. Det vil også komme flere konsepter fremover.

- Vi er glad for å kunne tilby en løsning for datadeling til familien, avslutter Camilla Amundsen.

Les mer om fordelsprogrammet Enjoymore og familie her

Talkmore AS tilbyr et bredt utvalg av mobiltjenester til lave priser og høy kvalitet. Siden oppstart i 2004 har vi hatt fokus på å skape de beste mobiltjenestene og vi jobber kontinuerlig for å utvikle oss i takt med markedet. Vi er om lag 60 medarbeidere inkludert vårt kundesenter, og holder kontor på Helsfyr i Oslo. Les mer om Talkmore på www.talkmore.no

Kommentarer (0)

Kommentar