Besøk vår billedbank!

Pressemelding   •   apr 17, 2018 11:08 CEST

Aachen: Cathedral in the evening © DZT e.V. F: Travel Collection - Travel Collection/Lookphotos OBS: Videre bruk av dette bildet er ikke tillat. Finn andre flotte bilder i billedbanken vår!

DZT har langsert sin nye billedbank. Den har bilder i høy oppløsning og DZTs partnere er velkomne til å benytte seg av dem! Alle kan la seg registrere og rekvirere en konto. Bilder om Kulinariske Tyskland (Culinary Germany) oppgraderes fortløpende, så også andre temaer om Reiselandet Tyskland. Registrer deg på dam.germany.travel og få tilgang til fantastiske bilder av Tyskland uansett om du skal skrive om temaer som f.eks. Tysklands byer eller TOP 100, slott og hageanlegg, ferieruter, UNESCO´s verdensarv, natur & nasjonalparker og mye mer. Her finner du det passende bildet!

Gå inn og registrer deg på dam.germany.travel for mer informasjon.