Tobago´s Bacolet Beach Club åpner ny avdeling med 15 superior værelser

Bacolet Beach Club er et eksklusivt boutique hotell med egen restaurant og bar på Tobago´s sørligste spids. Det sjarmerende designhotell viser sig som en intim, varm og stilig oase, hvor gjestere kan nyte luksus, personlig service og ikke minst fantastiske omgivelser i den billedskjønne Bacolet Bay. Det er måske også grunnen til, at hotellet er en klar favoritt blant mange brudepar.

Nu åpner hotellet en ny avdeling (West Wing) med 15 superior værelser i samme gjennomførte designerstil, som resten av hotellet er kjendt for. Adgang til den nye avdeling er via en 70 meter lang tre-bro, og på værelserne kan gjestere bl.a.nyte stilige detaljer og en spektakulær utsikt. Avdelingen har sin egen private pool, og alle værelser er utstyret med en stor balkong med loungemøbler. Sammen med de hvite vegge og de gjennomgående marmorgulve inviterer det til avslapning og romantik.

De 15 nye superior værelser tilbyr følgende fasiliteter:

• Enestående havudsikt
  • Marmorgulv
  • Stilige og gjennomførte møbler
  • Egen balkong
  • Egen pool (felles for gjester i West Wing)

Les mer og reserver dit neste opphold på www.bacoletbeachclub.com

• charterreiser
  • trinidad og tobago