Gå direkt till innehåll
Katarzyna Kaniecka från Azets utsågs i veckan till Årets Auktoriserade Lönekonsult 2018 (foto: Srf konsulterna)

Katarzyna Kaniecka utsedd till Årets Auktoriserade Lönekonsult 2018

Vi är stolta att meddela vår medarbetare Katarzyna Kaniecka har utsetts till "Årets Auktoriserade Lönekonsult 2018" av branschorganisationen Srf konsulterna.

Tidigare i veckan arrangerade branschorganisationen Srf konsulterna sin årliga utmärkelseceremoni där redovisnings- och lönebranschens främsta konsulter utses.

Azets medarbetare Katarzyna Kaniecka var en av de tre slutnominerade i kategorin "Årets Auktoriserade Lönekonsult 2018" och lyckades också kamma hem priset.

– Jag är väldigt glad över den här utmärkelsen för jag försöker alltid göra mitt bästa för mina kunder och mina kollegor. Priset ger mig mycket energi som jag tänker använda för att utveckla mig själv i rollen, jobba ännu mer proaktivt med kunder och fortsätta hjälpa mina fantastiska kollegor på Azets, säger Katarzyna Kaniecka.

– Jag är stolt över Katarzyna och anser att priset tilldelats rätt person. Auktorisationen är en kvalitetsstämpel som står för rätt kompetens, erfarenhet och affärsnytta. Detta lever Katarzyna verkligen upp till på alla sätt! Katarzyna är proaktiv, hon leder och utvecklar kunden för att ge ökad kunskap och insikt. Hon är också affärsmässig och mycket kunnig inom området, säger Anna Erlandsson som är Affärsområdeschef för Azets HR- och löneverksamhet.

För mer information, kontakta

Anna Erlandsson, affärsområdeschef Azets Insight AB, tel 010-457 51 09, anna.erlandsson@azets.com

Anders Fryxell, vd Azets Insight AB, tel 0709-21 43 82, anders.fryxell@azets.com