Bergs Hyreshus AB visar nybyggda lägenheter i Hackås 2017-09-19: inbjudan till media

Bergs Hyreshus ABs nyproduktion av lägenheter i Hackås är klar och nu bjuds media in till visning av Hovslidenvägen 5 B.

Bergs Hyreshus AB har byggt tre parhus med två lägenheter om 2 RoK belägna i Hovslidenområdet i Hackås och inflyttningen av hyresgäster har skett 2017-09-01.

15:30-18:30 tisdagen 2017-09-19 bjuder vi på en kopp kaffe och möjlighet att prata bostäder och titta på de nya lägenheterna. Plats: Hovslidenvägen 5 B, Hackås.

Förutom personal från Bergs Hyreshus kommer också några politiker från Bergs Kommun att finnas på plats. De ansluter så snart kommunfullmäktigesammanträdet samma eftermiddag är klart.

Välkomna !