Annonsplattformen Smart Video vinnare av prestigefyllda Future Marketing Tech Awards på Guldnyckeln 2017!

Annonsplattformen Smart Video vinnare av "Future marketing tech awards" på Guldnyckeln 2017!

Johanna Björklund, VD och medgrundare av Smart Video, har idag mottagit priset som vinnare av Future Marketing Tech Awards under Guldnyckeln 2017.

– Vi vet att Smart Video är en fantastisk produkt för konvertering av video, så det här är verkligen ett erkännande! säger Johanna entusiastiskt efter prisutdelningen under Guldnyckeln 2017.

Smart Video

Smart Video är en ny självoptimerande annonsplattform som ökar konvertering vid videoannonsering, samt på videos på kundernas egna hemsidor. Med Smart Video förvandlar företag enkelt filmer till nätbutiker – och skapar mer trafik, konvertering och intäkter.

Om utmärkelsen

Future Marketing Tech Awards är en tävling för de som driver nästa generations Marketing Technology Startup. Vinnaren som har valts ut och bedömts av en expertjury har granskats utifrån kriterierna: Värdeskapande, vad skapar företaget för värde? Konkurrens, hur jämför sig företaget mot konkurrerande lösningar? Implementering, hur enkelt är det att implementera? Skalbarhet, är det en affärsidé som skalar?

Priset för utmärkelsen är specialdesignat för att ge ett unikt värde till ett växande marketing technology startup.

• Business enterprise

• smart video

Smart Video

Smart Video är en självoptimerande annonsplattform som ökar konvertering vid videoannonsering , samt på videos på kundernas egna hemsidor. Med Smart Video förvandlar företag enkelt filmer till nätbutiker – och skapar mer trafik, konvertering och intäkter.

Länk till hemsida: www.smartvideo.io