​Mat, människor, underhållning & nyheter på Fastfood & Café/ Restaurangexpo

Nedräkningen har börjat, nästa vecka är det dags för Fastfood & Café/Restaurangexpo att göra entré på nya Åbymässan! 11–12 september utlovas två heldagar med nyheter, trender, produktlanseringar, spännande möten och underhållning. Detta vill du inte missa!

Några höjdpunkter värda att skriva om

1.Träffa 200 utställare med allt från glass, utensilier, utrustning, råvaror och mycket, mycket mer

2.”I Wagners soffa” – Ulf Wagner från Sjömagasinet intervjuar branschprofiler från sin soffa på mässgolvet

3.Live-köket, där du som besökare kan inspireras av matlagning live samt får provsmaka finger-food från kändiskockar

Aldrig förr har café och snabbmat varit så hett och aldrig förr har konsumenterna ställt så höga krav. Välkommen att besöka Nordens största mässa för branschen och hitta precis det du behöver, vare sig du vill göra allt från grunden eller vill hitta förberedda livsmedel, drycker, utrustning eller godsaker.

Axplock av intressanta gäster

-Gustav Trägårdh
-Krister Dahl
-Take Over
-Sofia B Olsson
-Johan Blidberg
-Garveriet
-Restaurang Natur

Registrera dig för kostnadsfri entré på

Fastfoodcafegbg.se
Restaurangexpogbg.se

Projektteamets presskontakt

Lisa Zenovon
Project Manager

Lisa.Zenovon@easyfairs.com
T +46 (0)31 38 16 209 • M +46 (0)768-24 19 00

Information om Restaurangexpo och Fastfood & Cafémässan i Göteborg

Easyfairs arrangerar Restaurangexpo och Fastfood & Cafémässan som är en fackmässa för beslutsfattare i restaurang, café och fastfoodnäringen. Som besökare blir du en del av Nordens största mötesplats för branschen där 200 grossister och leverantörer samlas för att inspirera besökarna med de senaste trenderna och ett unikt sortiment. Restaurangexpo och Fastfood & Cafémässan är mötesplatsen där de köpstarka besökarna samlas för att göra affärer. På Åbymässan 11-12 September 2019.

I linje med företagets mission ”Visit the future” gör Easyfairs det möjligt för intressenter att besöka framtiden genom att skapa spännande mötesplatser som uppfyller deras behov och presenterar lösningar i det optimala formatet.

Koncernen arrangerar idag 220 mässor i 17 länder (Algeriet, Belgien, Danmark, Finland, Frankrike, Förenade Arabemiraten, Kina, Nederländerna, Norge, Portugal, Schweiz, Singapore, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tyskland och USA). Easyfairs driver dessutom 10 mässanläggningar i Belgien, Nederländerna och Sverige (Antwerpen, Gent, Nekkerhal – Mechelen, Namur, Gorinchem, Hardenberg, Venray, Göteborg, Malmö och Stockholm).

Koncernen har drygt 750 anställda och omsatte under verksamhetsåret 2018–2019 drygt 171 miljoner euro.

Besök vår webbplats för mer information: www.easyfairs.com