Förenade Care välkomnar till Kvalitetsmässan!

Förenade Care välkomnar till Kvalitetsmässan!

Möt Förenade Care och Förenade Service på Kvalitetsmässan 15-17 november!

Kvalitetsmässan är Europas största konferens och fackmässa om verksamhets- och samhällsutveckling. Den har blivit den stora mötesplatsen för offentliga sektorn och är en konferens med ca 4 000 deltagare, fem olika nationella utmärkelser, en Kvalitets Bank av utvecklingsprojekt, samt en fackmässa med 200 utställare och över 10 000 besökare. Arrangörer av Kvalitetsmässan är Göteborgs Stad och Västra Götalandsregionen i samverkan med Svenskt Näringsliv, Sveriges Kommuner och Landsting, och SIQ - Institutet för Kvalitetsutveckling.

Förenade Care och Förenade Service medverkar som utställare på Kvalitetsmässan, Svenska Mässan i Göteborg den 15-17 november 2011. Välkommen till vår monter H02:12 och träffa oss. Vi berättar om våra tjänster och om vår erfarenhet de senaste 50 åren i facility branschen.

Vi serverar fruktspett och dryck från Förenade Services restaurang Göta Älv i Göteborg och lottar ut spännande priser.

Välkommen att tala med Förenade Cares VD, Christer Henriksson, i montern samtliga mässdagar kl. 10-11 och 14-15.

Välkommen att tala med Förenade Services VD, Marco von Peltzer, i montern tisdag 15/11 kl. 12.30-13.30.

Förenade Care medverkar i ”Plats på scen”:
Tisdag 15/11 Kl. 12.40 Plats på scen: ”Leva livet … på vård- och omsorgsboende”
Mia Palmé, marknadschef Förenade Care och Hans Jeffbeck, verksamhetschef, Västergård, Malmö, Förenade Care.

Onsdag 16/11 Kl. 12.00 Plats på scen: ”Leva livet ... som anhörig”
Mia Palmé, marknadschef Förenade Care och Marlene Ohlsson, äldrepedagog, Förenade Care.

Torsdag 17/11 Kl. 13.30 Plats på scen: ”Leva livet ... när det nästan är slut”
Mia Palmé, marknadschef Förenade Care och Elisabeth Norén, överläkare Palliativa vårdenheten Byle Gård, Täby, Förenade Care.

Mässans öppettider:
15 nov kl. 09.00-18.00
16 nov kl. 09.00-17.00
17 nov kl. 09.00-16.00

Forenede koncernen ägs och drivs sedan mer än 50 år som ett familjeföretag av familjen Krogh, som 2011 förväntas omsätta cirka 2,5 Miljarder SEK med över 8 000 anställda, planerar att fortsätta sin starka expansion även under 2012. Omsättning och antalet anställda är i dagsläget jämt fördelade mellan Sverige och Danmark.