Ödehusägare får vykort från kommunen – vill väcka hus och drömmar till liv
I dagarna får cirka 230 fastighetsägare i Halmstads kommun ett vykort i brevlådan. Mottagarna äger hus som bedöms stå tomma – och nu vill kommunen öppna upp för nya möjligheter genom satsningen Öde till öppet.