Itrims tidning nr 16

Pressmeddelande   •   Dec 27, 2013 08:00 CET

• "Alla dieter funkar" säger Charlotte Hildestrand (tf programansvarig) i Itrims-tidning nr 16. Hur tänker hon då?
  • För ett år sedan kände Anette sig ful, småfet och svullen. Hur mår hon idag och vad har hon för träningsmål?
  • Vad är receptet på "Nyttig yoghurtglass" och "Laxbiff med mangosalsa"?
  • Jordi Almeida gick ner 20 kilo för över tre år sedan. Hur gör han för att hålla vikten?
  • Hur ser Itrims matrekommendationer ut och vad grundar de sig på?
  • Vad är Itrim Livsstil och Itrim Individuell motion?
  • Har Itrim nyttig färdigmat och var kan man köpa dessa?

Svaret på dessa frågor och några till får i Itrims tidning nr 16 som du kan ladda ner här

Itrim Sverige AB, etablerat 2003, är ett svenskt företag som hjälper människor att gå ner i vikt en gång för alla. Itrim-programmet baseras på ledande internationell forskning och utvecklas kontinuerligt i takt med att ny kunskap genereras. Programmet bygger på personligt stöd och ändrade mat- och motionsvanor. De första veckorna fokuseras på själva viktminskningen och därefter på att arbeta in livsstilsförändringarna.

Itrim är ett av få viktminskningskoncept i världen som fått studier på sina resultat publicerad i vetenskapliga tidskrifter (American Journal of Clinical Nutrition och International Journal of Obesity. Läs mer om forskningen bakom Itrim-programmet på www.itrim.se

Kommentarer (0)