MediaAnalys blir partner till Nordic E-commerce

Nordic E-commerce Summit - Sveriges främsta mötesplats för e-handlare

Den 4-5 maj är det dags för Nordic E-commerce Summit (tidigare Stora E-handelsdagen). Konferensen är den naturliga mötesplatsen för e-handlare och e-handelsleverantörer i Sverige och Norden. Målet med eventet är att sprida sprida den mest aktuella och värdefulla kunskapen inom e-handelns olika områden. Genom att samla duktiga föreläsare som är experter inom sina områden och erbjuda en miljö som främjar möten och nätverkande utvecklas såväl alla närvarande individer som branschen i sin helhet.

I anslutning till konferensen hålls också en mässa där MediaAnalys kommer medverka och presentera de senaste produkterna inom Sökmotoroptimering och Online-konvertering.

Mer information om eventet hittar du här