Nyhet -

Modul-System lanserar nyckelfärdiga totallösningar till nordiska kunder och dess bilflottor

Modul-System är stolta att presentera nyckelfärdiga totallösningar till kunder i Norden. Modul-System erbjuder som enda aktör möjligheten att använda samma lösningar för kunder med bilflottor i de nordiska länderna. Kunderna kan nu använda samma biltyp, samma leasingföretag och samma verktygsinredning och utrustning i sina servicefordon och få fakturerat alla dessa kostnader på en faktura.

Konkret innebär detta att Fleet Managers, Inköpsfunktioner och Ekonomifunktioner får en enhetlig rapportering av vad företagets servicebilflotta egentligen kostar.

Våra experter inom fordonsinredning är också utbildade på att skapa och presentera specifikationer som passar kunder med internationell verksamhet, dvs. att implementera samma lösningar på ett flertal marknader. Modul-System jobbar redan idag med några av Nordens och Europas största företag med denna lösning och vi på Modul-System arbetar ständigt med att förbättra denna service. Modul-System samarbetar med de största bilimporthamnarna, påbyggare, bilinredare, leasingbolag och de största bil återförsäljarna för att göra de mest kundanpassade lösningarna i marknaden. För mer information och ett första förutsättningslöst möte finns nedan personer redo att hjälpa ert företag att effektivisera servicebilsflottan.

Modul-System Danmark

Lennart.Nielsen@modul-system.com