​Fredrik Hallberg och Pixie Sartang till Mynewsday 2016

​Fredrik Hallberg och Pixie Sartang till Mynewsday 2016

Om exakt två månader kickstartar 2016 års Mynewsday i Malmö. Därefter väntar en turné till Göteborg, Stockholm - och Umeå! Nu är biljetterna ute till försäljning och vi kan passa på att presentera några av talarna.

Biljetter: Köp biljetter till MalmöGöteborgStockholm och Umeå!

För sjätte året i rad är det dags för Mynewsday, som har växt fram till en av höstens viktigaste mötesplats för kommunikatörer och marknadsförare. Förra året besökte över 1300 kommunikatörer Mynewsday och blev inspirerade av nytänkande, kreativitet och thought leadership av personligheter som Leo Razzak och Frida Boisen.

Till i år bjuder vi på en stor nyhet och lägger till Umeå i mixen. Mynewsday besöker därmed fyra städer under en dryg vecka: Malmö (17 oktober), Göteborg (18 oktober), Stockholm (19 oktober) och Umeå (26 oktober). I Stockholm byter vi även lokal från Rival till ljusa och fräscha Aula Medica.

Läs även: Allt om förra årets Mynewsday

Vi har även den stora äran att presentera några av årets talare som kommer att engagera och inspirera publiken.

Fredrik Hallberg

Future Marketing

Fredrik Hallberg, Communications Planning Director på MEC, är en av Sveriges mest seniora digitala medierådgivare och har i mer än 20 år varit verksam på några av landets största mediebyrårer. Med sin forskarbakgrund är Fredrik en frekvent anlitad och omtyckt talare på många seminarier. På Mynewsday kommer han att använda sig av empirisk forskning för att svara på frågor kring framtidens marknadsföring.

Pixie Sartang

Saving brands from themselves: Building real experiences for real people (Engelska)

Med en frän attityd på scenen har Pixie Sartang växt fram som en engagerande och omtyckt talare i Norden. Hennes praktiska approach ser till att publiken börjar tänka efter och det finns alltid något intressant att ta med sig hem. På Super Content Marketing i våras var hon topprankad bland besökarna. Idag jobbar hon som Senior Strategist, men Innan flytten till Sverige så jobbade Pixie med digitala strategier för flera stora företag i London.

Platserna tar slut snabbt så se till att boka dina biljetter idag!