Videointervjuer med talarna från Mynewsday

Videointervjuer med talarna från Mynewsday

Vi är stolta att kunna presentera videointervjuer med talarna från Mynewsday. Under tre dagar i november drog vi åter igång årets största PR-event med fler gäster än någonsin. Under temat "Våga tänka nytt" hade vi fler än 1200 deltagare från olika branscher men med en sak gemensamt, intresset och engagemanget för marknadsföring, PR och kommunikation. Vi bjöd in talare som alla hade olika inriktningar.

Under dagarna fick vi bland andra lyssna till Frida Boisen, Leo Razzak och journalisten Torbjörn Isacson. Vi ville fånga de olika perspektiven som finns inom marknadsföring och för den bransch vi verkar inom.

I filmerna nedan sammanfattar de, tillsammans med några av de andra talarna under dagarna, sina viktigaste ståndpunkter och ger sina tips till hur de vågat tänka annorlunda och hur de lyckats inom sina olika områden.

Frida Boisen, Bonnier Tidsskrifter: "Digital succé med 4 virala nycklar"

Maria Starck & Frida Färlin, Madder: "Normkreativ kommunikation - hur gör vi för att på bästa sätt involvera alla i samhället?"

Jonathan Bean, Mynewsdesk: "To be heard you need to be relevant"

Leo Razzak: "En bra historia handlar om att få någon annan att bry sig"

Torbjörn Isacson, SvD: "Hur personer i toppen använde sin makt och aktieägarnas pengar"

Johanna Cargioli, Lagerhaus: "Behåll engagemanget och kommunicera utifrån ett kundperspektiv i allt du gör"

Jourhavande presskontakt

Presskontakt Pressfrågor
Adam Karseland

Presskontakt Press contact 079-075 64 25

Mynewsdesk - Det smarta sättet att skapa kännedom och relationer

Mynewsdesk hjälper företag att skapa kännedom, nå rätt målgrupp och bygga starka relationer. Vår smarta PR-plattform förenklar och effektiviserar publiceringen, distributionen och mätningen av alla dina PR- och kommunikationsinsatser. Allt på en och samma plats.

Genom att samla PR-arbetet på en plattform gör vi det enklare att bygga varumärke och samtidigt bevaka relevant media. Det hjälper företag att mäta sitt engagemang och genomslag över tid.

Mynewsdesk har 1.6 miljoner unika besökare varje månad och publicerar 80,000 inlägg per år. Över 4,000 företag världen över litar på Mynewsdesks plattform för att förbättra sina PR-insatser och av dem får 70 % upptag av media .

Läs mer på: www.mynewsdesk.com/se