Har du Årets Nyhetsrum?

Nyhet  •  2012-10-03 14:32 CEST

Nu är arbetet igång med att nominera företag till det finaste priset inom digital-PR, Årets Pressrum, igång. Den rutinerade Mynewsdesk-juryn har börjat gallra bland hundratals företag för att få fram de bästa inom varje kategori.

I nomineringsarbetet kommer juryn att se till hur olika företag på Mynewsdesk valt att använda sina pressrum. De kommer exempelvis att titta på om alla funktioner används, hur ofta material publiceras eller om det är någon som kommit på ett särskilt snillrikt sätt att använda pressrummet.

Företag med pressrum på Mynewsdesk tävlar i åtta olika kategorier där sex av dem är branschkategorier. Utöver dessa sex finns även Årets nykomling och Årets Globetrotter. Priset till Årets Nykomling går till det företag som haft sitt pressrum bara en kort tid men som redan blivit vana användare, och Årets Globetrotter går till företag som har minst ett pressrum utanför Sverige.

Tycker du att du är bäst i din bransch, eller kanske förtjänar Årets nykomling eller Årets Globetrotter, länka då till ditt pressrum på Twitter och tagga med #åretsPR. Ditt pressrum kommer då få lite extra uppmärksamhet från vår jury.

Har du frågor eller funderingar kring Årets Pressrum maila till marie.forsberg@mynewsdesk.com

Lycka till!

Kommentarer (0)