Nominerade till Årets Pressrum 2012

Nominerade till Årets Pressrum 2012

Äntligen kan vi presentera de nominerade till Årets Pressrum 2012! Bland hundratals företag och organisationer har fem valts ut inom åtta kategorier.

I nomineringsarbetet har vi synat hur företag och organisationer valt att använda sina pressrum hos Mynewsdesk. Vi har exempelvis tittat på hur de olika funktionerna använts, hur ofta material publicerats och om någon kommit på ett särskilt smart sätt att använda sitt pressrum på.

De nominerade till Årets Pressrum 2012 är:

IT och Professionella tjänster

Livsmedel, Detaljhandel och Mode

Turism, Kultur och Underhållning

Bygg & Fastighet, Motor och Miljö & Energi

Offentlig sektor, Ideella organisationer

Hälsa & Sjukvård, Friskvård

Årets Nykomling

Årets Globetrotter

Ett stort GRATTIS till alla nominerade!

Nu börjar så arbetet för Mynewsdesks jury med att gå igenom alla de nominerade företagen och organisationerna för att sedan utse en vinnare inom varje kategori. Juryarbetet kommer att ta ytterliggare några veckor och vinnarna presenteras den 11e december på plats hos Mynewsdesk!

Så om du blivit nominerad till Årets Pressrum gör plats för prisutdelning och mingel hos oss på Mynewsdesk den 11e december 17.00!

För mer information om Mynewsdesk, följ oss på:

Slideshare

En smartare plattform för PR och digitalt engagemang

Mynewsdesk är den smartare plattformen för pr och digitalt engagemang. Plattformen står på fyra viktiga ben - Publish, Explore, Network och Analyze - som gör det lätt att publicera ditt pr-material i ett sökmotoroptimerat newsroom, ta del av konversationer online och identifiera de nyckelpersoner som kan skapa engagemang runt ditt varumärke. Du kan också skapa rapporter per dag, vecka eller månad för att analysera ditt pr-arbete.