Café Opera och Pernod Ricard välkomnar dig till gruppomgång 3 - Cocktailkamp 2012!

Cocktailkamps tredje gruppomgång går av stapeln nu på söndag 25/3. De två tidigare gruppomgångarna har lagt ribban högt och pressen ökar bland deltagarna!

”Det gäller bara att ha så roligt som möjligt men att samtidigt utföra allting seriöst” säger Oskar Tornell från MVseet, som deltagit två gånger tidigare i Cocktailkamp.

Ville Vennberg som är barchef på Café Opera säger ”vi har aldrig tidigare sett ett sån stort engagemang från varken allmänheten eller deltagarna tidigare. Vi hoppas på att det fortsätter”.

Gå dit och stötta dina favoriter i kampen om titeln ”Sveriges bästa bartender”

Den stora finalen äger rum den 15 april på Café Opera.

Tävlingsmomenten 2012:
- Creative Cocktail - Kreativitet, balans mellan smakerna och nyskapande?
- Speed & skill pouring - Kan du vara snabb och hälla rätt samtidigt?
- Bransch kunskap - Vad kan du om branschen?

Gruppomgång 3, 25 Mars
Aubergine
Noppes
Koriander
The Soap Bar
Juiceverket
Golden Hits
Grill
MVseet

Gruppomgång 4, 1 April
1900
Le Rouge
Sturecompagniet
Spitfire
Lemon Bar
Ambassadeur
Köttbaren

Om Café Opera & Nobiskoncernen
Café Opera är Sveriges mesta nattklubb, med oändliga möjligheter för fester, middagar och företagsevents i helt unika restauranglokaler från 1895. Nobis AB är en av Skandinaviens ledande koncerner inom hotell-, mötes- och restaurangnäringen och driver förutom Operakällaren och nattklubben Café Opera kända varumärken såsom klassiska Stallmästaregården, designhotellen Hotel J, Nobis Hotel och Hotel Skeppsholmen, konferens och mässanläggningen Nacka Strandsmässan och flera andra spännande mötesplatser.

För mer information maila till ville@cafeopera.se