Nobis satsar på ”Europas bästa mötesplats: Elise Sihvonen är ny Account Manager MICE i Nacka Strand

Elise Sihvonen är ny Account Manager MICE i Nacka Strand. I samband med Hotel J:s expandering inleds satsningen på att skapa Europas bästa mötesplats i Nacka Strand. Hotel J med mötes- och festvåningarna J:s Fabrikörsvilla och Tornvilla, Restaurant J och Nacka Strandsmässan – får nu ytterligare förstärkning på säljsidan.

Elise Sihvonen kommer senast från MCI Sweden/Ovation DMC och har en lång och bred erfarenhet av mötesindustrin.

Om Nobis
Nobis AB är en av Skandinaviens ledande koncerner inom hotell-, mötes- och restaurangnäringen och driver förutom mötesplatserna i Nacka Strand även stjärnkrogen Operakällaren, nattklubben Café Opera, designhotellen Nobis Hotel och Hotel Skeppsholmen, klassiska Stallmästaregården, konferensanläggningen Täby Park.

Bilder & mer information
Kontakta Tobias Martinsson, tobias@factory.se.