AI seminarium i Stockholm – Identifiera det perfekta AI användningsfallet!

AI seminarium i Stockholm – Identifiera det perfekta AI användningsfallet!

Detta är ett seminarium du inte har råd att missa!

Mjukvaruutvecklings- och konsultföretaget Seavus anordnar ett seminarium med ämnet ”Hur man kommer igång med AI – identifiera det perfekta AI användningsfallet”.

Efter inspirerande och intressanta seminarier kring AI under föregående år har Seavus bestämt sig för att organisera ytterligare ett evenemang i Stockholm.

AI-seminariet äger rum torsdagen den 28 mars klockan 16:30 på Seavus Stockholmskontor.

Föreläsarna under seminariet kommer att vara Magnus Andersson, divisionschef – Development and Architecture samt Toni Trpkovski, CTO på Seavus.

Toni Trpkovski har arbetat på Seavus i mer än 10 år och har under sitt arbete haft flertalet betydande roller. Under sitt arbete har han varit en del av internationella team som levererar Data Management och Data Analytics-lösningar för företag i varierande storlek över hela världen.

- Efter år av forskning och flera implementeringar delar vi nu med oss av vår kunskap kring våra arbetsflöden som används för att identifiera vad AI kan göra för ditt företag. Vi berättar om vilka områden som är lämpliga för att använda automatisering baserad på AI samt vilka insikter du kan få från data och som är svåra att upptäcka med de traditionella tillvägagångssätten. Du får äntligen svar på hur man identifierar vilket användningsfall som är bäst att börja med. Missa inte chansen att se våra verkliga implementeringar och hur AI hjälper våra kunder, säger Toni, som ser fram emot att utbyta erfarenheter inom området.

Den andra föreläsaren är Magnus Andersson som har en bakgrund framförallt inom Microsoft-teknologier och har nästan 20 års erfarenhet inom systemutvecklingsområdet. På Seavus är han djupt engagerad i AI-verksamheten.

- Det är en hype kring AI för tillfället och kanske verkar det lite för stort, svårt att förstå och uppriktigt sagt så kanske du inte riktigt har tid för något nytt just nu? Vi kan hjälpa dig att förstå vad AI är, ge dig inspiration till att tänka annorlunda samt hitta de lågt hängande frukterna på ett strukturerat sätt, säger Magnus.

- Vi har kunskapen om hur man kommer igång med maskininlärning samt andra tekniker som kommer att förändra hur vi alla arbetar. Det finns inte tid till att inte hoppa på tåget, så låt oss inspirera dig och hjälpa dig spendera din tid och dina resurser klokt, tillägger han.

Varför ska du delta? Du kommer att bredda din kunskapsbas, träffa experter inom ämnet samt få möjlighet till att nätverka och byta erfarenheter samtidigt som du får kunskap om hur du gör det mesta av ditt AI-genomförande.

2018 har varit ett framgångsrikt år i Seavus AI-satsningar. Vi har implementerat nya framgångsrika lösningar för våra kunder och löst de utmaningar som företagen försökt att övervinna. Läs mer om detta i vår återblick för 2018.

Alla som är intresserade av seminariet kan läsa hela programmet och registrera sig här, seminariet är kostnadsfritt.

Vi ser fram emot att träffa dig på torsdag!