​Little Mix släpper singel med Jason Derulo och kommer till Gröna Lund 12 juni

​Little Mix släpper singel med Jason Derulo och kommer till Gröna Lund 12 juni

Little Mix rivstartar sitt 2016 med att släppa singeln ”Secret Love Song” feat. Jason Derulo och annonsera stor turné i Europa i sommar. Med mäktiga balladen ”Secret Love Song” feat. Jason Derulo gör Perrie, Jesy, Jade och Leigh-Anne stor succé i hemlandet England – just nu är låten #4 på radiolistan och #7 på singellistan.

Söndagen den 12 juni inleder Little Mix sin Europaturné med en spelning på Gröna Lund i Stockholm. Konserten blir tjejernas första stora spelning i Sverige vilket givetvis glädjer alla ’Swedish Mixers’ som de trogna svenska fansen kallar sig.

På Brit Awards den 24 februari är Little Mix singel ”Black Magic” nominerad i två kategorier, ”Best British single” och ”Best British video”. Förutom de två fina nomineringarna kommer Little Mix även att uppträda på galan.

Little Mix bildades 2011 och består av Perrie Edwards, Jesy Nelson, Leigh-Anne Pinnock och Jade Thirlwall. I november 2015 släppte bandet sitt tredje album ”Get Weird”. Till våren och sommaren 2016 åker Little Mix ut på stor efterlängtad turné i UK och Europa. Nya ”Secret Love Song” följer upp succésinglarna ”Black Magic” och ”Love Me Like You”.

Musikvideon till ”Secret Love Song”:

#LMEUROPEANTOUR

www.little-mix.com