​Succégruppen Little Mix till Sommarkrysset 25 juli

​Succégruppen Little Mix till Sommarkrysset 25 juli

Vi är glada att dela de härliga nyheterna att brittiska succégruppen Little Mix gör sitt första Sverigebesök någonsin lördagen den 25 juli. Little Mix kommer till Stockholm för att gästa TV4:s Sommarkrysset – och givetvis kommer tjejerna bjuda på sin nya singel ”Black Magic”.

”Black Magic” är första smakprovet från gruppens tredje album som släpps senare i år. Little Mix består av Perrie Edwards, Jesy Nelson, Leigh-Anne Pinnock och Jade Thirlwall. Gruppen har tidigare gett oss låtar som ”Wings”, ”Move” och ”DNA” och de har turnerat flitigt på hemmaplan samt USA, Australien och Japan.

Little Mix är ett av världens största popband och deras svenska hängivna fans, kallade ”Mixers” har väntat och längtat efter ett Sverigebesök sedan gruppen debuterade 2011. Nu är vi glada över att göra det officiellt: gör Er redo för energi, hysteri och glädje - vi ses på Gröna Lund lördagen den 25 juli med Little Mix!

www.twitter.com/LittleMix
www.facebook.com/LittleMixOfficial