Vinnarna på Nacka Företagarträff

Vår Gård - Vinnare av Årets Konferensanläggning 2018

Varje år har Nacka Företagarträff en prisutdelning för Nackas mest framgångsrika företag i samband med företagarträffen. I år fanns stora konkurrenter som bl.a. Skepparholmen Nacka, Njuta Spa och Grand Hotell Saltsjöbaden nominerade i kategorin Årets Konferensanläggning 2018. Vinnare blev vackra Vår Gård Saltsjöbaden som fokuserar på mötesupplevelser för alla sinnen.

Med motiveringen: " I vacker omgivning omsluten av Baggensfjärden, med en konstsamling i världsklass och med kvalitet ut i minsta detalj är årets vinnare en värdig sådan. En flerfaldigt belönad upplevelse som både engagerar,  involverar och inspirerar och som gör ditt möte till det allra bästa. Människor i hela landet har en anledning att besöka Saltsjöbaden. En riktig stolthet för Nacka och ett föredöme för andra. "

- Vi är så ödmjuka och tacksamma för utmärkelsen och för att vårt hårda arbete ger resultat. Allt handlar ju om lyhördhet mot omvärlden och inför våra gästers önskemål och behov, men mest av allt lyhördhet mot våra medarbetare som är avgörande för att leverera den bästa kundupplevelsen, säger Kadi Upmark som är VD för Vår Gård.

Kadi berättar att de parallellt med affärsstrategier och strukturer lagt mycket tid  och fokus på att bygga kulturen, på medarbetarna. En arbetsplats som engagerar, inkluderar och stimulerar är en viktig hygienfaktor på Vår Gård.

- Anställda som älskar sitt jobb, är drivna och engagerade, skapar framgång, säger Kadi med ett leende på läpparna.

Besök Nacka Företagarträff för mer information.

I vacker skärgårdsmiljö endast 15 minuter från Stockholm ligger prisade hotell- och konferensanläggningen Vår Gård Saltsjöbaden. En mötesplats för små och stora företag med fokus på upplevelse för alla sinnen. Vår Gård har ljusa moderna lokaler, 142 hotellrum och en storslagen konstsamling. Restaurangen och bageriet är i sig värda ett besök. Läs mer på www.vargard.se.