Se Svenska Hollywoodfruar före alla andra på Viasat OnDemand

TV3 och TV6 lanserar nu en rad program såsom Svenska Hollywoodfruar, Sandhamn och Petra Mede Show. Den som inte vill vänta tills nästa avsnitt sänds i TV kommer att kunna se avsnittet på förhand på www.viasatondemand.se.

Idag är det dags för premiäravsnittet av Svenska Hollywoodfruar, där vi får följa fem kvinnor som har lämnat det svenska folkhemmet för ett liv i lyx och flärd. Den som inte vill vänta en vecka på avsnitt nummer två av Svenska Hollywoodfruar kommer att kunna se nästa veckas avsnitt före alla andra på www.viasatondemand.se.

”Vår ambition är att låta de som vill få bestämma själva vad de ska se och när de ska se det. Viasat OnDemand är en del i vår strävan att erbjuda svenskar underhållning på deras villkor” säger Hans Skarplöth, VD Viasat Sverige.

Nästa måndags avsnitt av Svenska Hollywoodfruar kommer att finnas tillgängligt i underhållningspaketet på webtjänsten www.viasatondemand.se. I underhållnings-paketet finns också populära serier som the O.C, Nip/Tuck, Vänner med mera, och paketet kostar 49kr per månad.

Sedan innan finns avsnitt från TV6 populära serie Vampire Diaries tillgängliga på förhand i Underhållningspaketet på Viasat OnDemand. Under våren kommer även avsnitt från Fantastiska Nöjen, Kniven mot strupen, Lyxfällan, Sandhamn, Sveriges fulaste hem samt Petra Mede Show erbjudas på Viasat OnDemand innan avsnitten sänds i TV.

Vad är Viasat OnDemand

Med Viasat OnDemand kan du välja att se vad du vill när du vill. Förutom förhandsvisningar av populära program hittar du Sveriges största Playkanaler, direktsänd sport och ett stort utbud av film, serier och dokumentärer – allt samlat på ett ställe. Tjänsten finns tillgänglig för alla på nätet på www.viasatondemand.se och direkt i TVn för de som har en digitalbox från Viasat med Viasat OnDemand abonnemang. I tjänsten finns möjlighet att köpa innehåll styckvis, men möjligheten finns också att teckna paket. Idag finns fem paket innehållandes film, sport, underhållning, dokumentärer och erotik.

• on demand
  • viasat on demand
  • viasat ondemand
  • hd-tv
  • svt play
  • tv1000
  • tv3play
  • tv4 play
  • tv6play
  • tv8 play

Viasat Broadcasting är det största affärsområdet inom det internationella mediebolaget Modern Times Group MTG AB. Viasat Broadcasting är den största fri- och betal-TV-operatören i Skandinavien och Baltikum och driver även fri-TV-kanaler i Tjeckien, Ungern, Slovenien, Bulgarien, Makedonien och Ghana, betal-TV-kanaler i Central- & Östeuropa och i USA och en satellit-TV-plattform i Ukraina. MTGs TV-tillgångar når över 125 miljoner människor i 30 länder. MTG är även den största ägaren i Rysslands största oberoende TV-bolag CTC Media (Nasdaq: CTCM), och den största kommersiella radiooperatören i Norden och Baltikum. MTG är noterat på Nasdaq OMX Stockholm.