Re: Westander snabbaste pr-gasellen

Pressmeddelande   •   Nov 17, 2006 16:03 CET

Tidigare utskickat pressmeddelande innehöll en felaktig uppgift. Följande formulering var felaktig: ”Det är revisionsbolaget Deloitte som i samarbete med affärstidningen Dagens Industri utser Sveriges snabbväxande Gasellföretag.” Följande formulering är korrekt: ”Det är affärstidningen Dagens Industri som utser Sveriges snabbväxande Gasellföretag. Samarbetspartner är Deloitte, SEB, Svenskt Näringsliv och Microsoft.” För mer information, kontakta: Patrik Westander, vd Westander Publicitet & Påverkan, på 08-464 96 51, 073-687 82 55 eller patrik@westander.se Andreas Nilses, redaktör på Dagens Industri och ansvarig för Gasellundersökningen, på 08-57 36 51 94 eller andreas.nilses@di.se Westander hjälper företag och organisationer att få publicitet och/eller påverka politiska beslut. Vi vill bidra till att fler blir aktiva samhällsaktörer. Westander avviker i flera avseenden från den rådande branschlogiken: ENGAGEMANG – vi åtar oss enbart uppdrag som såväl företaget som de personer som jobbar med uppdraget sympatiserar med. ÖPPENHET – vi respekterar och värnar om den öppna demokratiska processen. EFFEKTIVITET – vi hjälper uppdragsgivarna att bygga sin egen pr-kompetens. HANDLING – vi är handlingsorienterade och proaktiva. Bland Westanders uppdragsgivare finns Alkoholkommittén, Apoteket, E.ON Sverige, Folksam, Räddningsverket, Sida, Statoil, Svenskt Näringsliv, Taxi 020 och Återvinningsindustrierna.